soru cevap aparatı

  • toplam 1198 soru ve 5927 cevap var.
    1. Acıktığım için makarna almak için markete gittim. Önümde bir tane kız var amsa yüzünü filan görmedim daha neyse. İçimden 15 saniye içinde bana doğru dönerse ben bunla evlenirim dedim. (evet dünyanın en saçma çelıncı) ben düşüncemi içimden geçirmemle kızın bana dönmesi bir oldu. Ve kız son zamanlarda gördüğüm en güzel kızdı. Ben bununla nasıl evlenirim taktik pls
    2.  
      • kafasına odunla vur.

        lord
      • Baya etkili ve komik bir cevap saol

        Kelberber
      • kasiyeri ayarla, sonraki sefer geldiğinde seni arasın. hemen git. kasiyerde yüzük de olsun ama sonra faturanın içinde versin kıza. sonra kasiyerler evlenmesin ama dikkat et :D
        dalga gibi gelecek ama değil, yeni nesil kızlar bunlardan hoşlanıyor be berber.

        kutup
      • Aslında kızı görür görmez anlık şoka uğramak yerine olan biteni anlatsam şuan evlilik yolunda ilk adımı atmıştık

        Kelberber
      • kayayı sik, karıyı öldür, sonra çık bir arkadaşını üstüne bağır; bi yerde yanlışlık yapttıımm!

        Mutsuzluğa sebep olan mutluluk
    3. ateş yakmak için niye oksijene ihtiyaç duyuyoruz? oksijensiz ateş yakılmıyor mu? düşünsene uzayda hayat bulmuşsun ama oksijen olmadığından 1 sigara bile yakamıyorsun. konuyla alakalı arkadaşlar lütfen cevaplasın.
      • ateşi oluşturan şey zaten oksijenin tepkimeye girmesidir. ateş demek oksijen demek diyebiliriz.

        Pinek

      • duzeniduzenadam
      • uzayda oksijen olmasa bile sigaranı eğer yakabilirsen içebilirsin.

        sigara kağıdının yüzeyinde kristal şeklinde oksitleyicisi vardır. defter kağıdı değil yani o, özel bi kağıt.

        primo victoria
      • ates olmadan da sigaranı yakabilirsin. yeterince sıcak bir nesneye değdirmen yeter.

        paintblack
    4. ne olduğunu çözemediğim ses. bazen osuruk sesine benzeyen, 3-4 saniyede bir sürekli tekrarlayan bir ses geliyor. böyle osuruk sesiyle inek sesi arası bir şey işte. bazen sifonu tekrar çekince geçiyor. bazen günlerce sürüyor bu ses. ne yapmalı ki?
      • Bu dinlenme tesisi tuvaletlerinde de osurma sesi geliyor hep merak etmişimdir, sorunun çözümünü bulursan bana da söyle.

        Pinek
      • sadece insanların osurma ihtiyacı duymadığını akılda bulundurmak gereklidir.

        sateist
      • gram komik değilsiniz lan. azıcık gayret.

        Mutsuzluğa sebep olan mutluluk
    5. beylet sevgilim dün benden habersiz color fest' e gitmiş. Khontkar falan sahne almış. kızı sikmemişlerdir dimi? Lütfen bişe söleyin napayım

      Edit: dün okul harçlığı çıksın diye yevmiyelik çalışıyordum yorgun döndüm hemen uyudum. Uyanınca attıgı snapi gördüm
    6. Çok sevdiğim bir arkadaşımın düğünü var fakat katılamayacağım. Çiçek göndermek istiyorum. Sade ama güzel. Ne uygun olur. Tam düğün saatinde teslim edilecek.
    7.  
      görsel
      oroblarm
      #1367 | 15/09/2018 13:57
    8. Kolları olması yeterli
    9. birisi bana özelden açıklayabilir mi?
    10.  
      görsel
      maxipeg
      #1365 | 13/09/2018 02:03
      • o bilmiyorum

        came o therapy
      • kacak yayinciligin boyut atlamis hali. kacak yayin icin dekoder kumanda veriyorlar sana. digiturk, d-smart, uydu kanallari ne var ne yok yillik sabit bir ucret karsiliginda izliyorsun. tabi internet uzerinden calisiyor bu verdikleri aygit. o yuzden internet hizina gore kalitede degismeler olabiliyor.

        dış mihrak
      • sağolun, pek hoş bir şey değilmiş xd

        maxipeg
    11. oynayan var mı ?

      varsa gelsin ? vandalll35
    12. an itibariyle sigaram bitti. zor durumdayim.
    13. bu konu hakkında bilgisi varsa şimdi yazsın yoksa sonsuza kadar yazmasın..
    14.  
      • bir kulaklık ile sorun hallolacaktır. ez pz.

        sateist
      • sateist göt damarını çatlatana kadar sikerim o nasıl bir öneri aq skfşlskfş

        Yourchoice
      • şöyle bir şey var;
        forum.donanimhaber.com/...

        kutup
      • baktın yaptırması vs çok maliyetli oluyor bi bluetooth hoparlör mantıklı olur.

        pavon
      • ufak bir hoparlör alıp lehimleyebilirsin kardeşim

        Pinek