kayıt

mesaja geç cevap verenin mesajına geç cevap vermek

  1. 1
    nispettir. helal kral nasıl aklına geldi bu intikam şekli?
  2. 2
    (bkz: mütekabiliyet esası)
  3. 3
    Dur biraz geç cevap yazayım da telefon başında onun cevabını beklediğimi anlamasın hareketidir.

    Karşıdaki insanın umrunda olsa zaten geç cevap vermez :/
  4. 4
    (bkz: kIsasa kIsas)
  5. 5
    Yapamadığımdır.
    Hemen atlıyorum valla.
    Havada kapıyorum o mesajı havada.
    -piç
  6. 6
    (bkz: nasıl yalnız kaldım)
  7. 7
    (bkz: dişe diş kana kan)
  8. 8
    Anlamsız bir hareket olduğunu düşünüyorum. Çocuk ya da ergen inadı gibi aynı. Ama bir de bazıları var ki; mesajlaşıyor bir süre. Ve anormal giden hiçbir şey olmadığı halde mesajlaşmayı kesiyor. Bir daha da hiç konuşmuyor. İşte onlara hastayım ben. Yüce karakterler..
  9. 9
    karşı atak.
  10. 10
    En sevdiğim şey, hiç yapamam.

    Kısasa kısastır.
  11. 11
    artık razı olduğum durumdur. Hiç yoktan cevap verir.
  12. 12
    Mesajlarına cevap dahi verilmeyen 1 birey olarak durumunu tahmin ettiğim kişinin eylemi.
  13. 13
    Atara atar, gidere gider, reste rest... Adet gereği yapıyorum ben bunu ama nereden düştük bu lanet işe demeden de duramıyorum. Hem mesajlaşmayı başlatıp hem de geç cevap verme işlerine giriyorsa karşınızdaki, hepten sinir bozucu bir durum oluyor. İlgi göresi tutmuştur kesinlikle. Ne yapalım bazı insanların defosu da bu, yapacak bir şey yok.
  14. 14
    Ya ben bazen mesaja geç cevap verebiliyorum.
    Ama gerçekten görüp de siklemediğimden değil. Genelde görmediğimden, nadiren de “eee ne yazayım şimdi?” Diye düşündüğümden.
    Ben geç yazınca bu sefer karşıdaki de geç cevap vermeye başlıyor. Ben de yine unutuyorum telefona bakmayı işim falan çıkıyor, daha da geç cevap yazıyorum. Böyle böyle bir sonraki mesaj limitte sonsuza gidiyor.

    Kırıntıları kalan mat 2 bilgisini de burada kullanmayı deneyen beeblebrox söyledi.
    Allah belanı versin fonksiyonlar ve ardından gelen her şey.
  15. 15
    Bu misilleme hiç bir zaman işe yaramaz. İyisi mi isteyen istediği zaman yazsın zaten muhabbet sarıyosa o geç cevap vermeler saliselere bile düşebiliyor. Ha tabi bu sadece muhabbetin sarmasıyla da olacak iş değil tamamen karşındakinin sana verdiği değerle doğru orantılı. Kısacası Cevap vermek isteyen her türlü yolunu bulur cevap verir, cevap vermek istemeyenin de bahaneleri asla bitmez.
    • +1
  16. 16
    kieslowski günümüzde film çekse blanc'teki eşitlik temasını böyle verirdi anlaşılan. ne çok ileri zekalı varmış :/

    (bkz: trois couleurs blanc)
  17. 17
    Ne yazık ki hiç girmedigim olay. Mümkün olan en kısa zamanda dönerim nedenini sorarsanız eğer mallık olabilir. Ama mallık sizde değil karşı taraftadır yüksek ihtimal.
  18. 18
    mesaja yüklenen anlamla orantılı bir anlama sahiptir.
    geç cevap yazıyor diye kimse orospu çocuğu değil, salisede dönüyor diye kimse iyi değil.
    iyilik, güzellik, kötülük, dostluk gibi şeyleri mesaja geç cevap vermeden almaya çalışıyorsanız bir işe girin bir şeylerle oyalananın.. dışarıda koca bir dünya varken odada uçan sinek olmayın.
  19. 19
    bilerek yapılıyorsa çocukluktan başka bir şey değil...

    hadi eyv.
  20. 20
    Yapılmaması gereken şey. Eğer mesajınıza yoğunluktan işten güçten geç cevap veriliyorsa tamam ama özellikle dikkate alınmadığınız için cevap alamıyorsanız bu konuyu karşınızdaki insanla konuşmanız daha mantıklı. Baktınız değişiklik yok o zaman hiç yazmamak daha iyi bir çözüm olabilir.
  21. 21
    Gereksiz harakettir. İşi vardır yazamamıştır ya da dönmeyi unutmuştur. Sürekli geç yazan biriyse hafif bir şakayla şikayetinizi dile getirebilirsiniz.
    (bkz: dumanla haberleşsek daha hızlı haberleşirdik)
    (bkz: bir sonraki sefere güvercinle mektup yolla)
  22. 22
    oooooooooo intikama bak be.
    aynen abi 10 dk bekler cevap veririm?!