Kutup sözlük yazarlarının şu an yaptıkları

  1. 1
    online olup girdi girmeyen yazarlara yöneltilen sorudur. ne yapıyorsunuz arkadaşlar?
  2. 2
    inciswf.com/...
  3. 3
    girdi girmiyorlarsa girdi okuyorlardır.
  4. 4
    Evka3 otobüsünün kalkmasını bekliyor diyerek cevaplanabilir soru..

  5. 5
    şirket yeni gelmiş masasına oturmuş nette geziyordur mesela.
  6. 6
    Tem'de bozulan arabası için yol yardımı bekliyordur belki de...
  7. 7
    maillerini kontrol ediyor olabilir. az aktif ol epeydir girmiyon temalı mesaj gelmiş ya lan yönetimden :(
  8. 8
    (bkz: osbir)
  9. 9
    100 kişiye sorulsa tek popüler cevap alınamayacak sorudur. misal benim uykumu kaçırıyolar. orada pilavlı sohbet (36) yazarken sözlükten çıkıp uyuyası gelmiyor yani insanın.
  10. 10
    sözlük yazarları hakkında irili ufaklı dedikodular yapıyorum.

    kim demiş erkekler dedikodu yapmaz diye ?
  11. 11
    Tv izliyorken elindeki telefondan da takılıyordur sözlük sözlük...
  12. 12
    içlerinden birisi ders notlarına bakıyor. bir yandan da yarın için yazdığı rapora bakmakta tabii ki.
  13. 13
    Allahının seven üzerime entry atsın diye yalvarıyor.

    (bkz: sabri bey ne yapıyorsunuz)
  14. 14
    (bkz: bilek sporu)
  15. 15
    (bkz: chat)

    ubeyd olsa cihat yapardı gerçi..
  16. 16
    masa lambamı açtım. evin içerisi biraz sıcak olduğu için camı araladım az. kısık bir seste mfö'nün sadece mf olduğu yıllardaki şarkılarını dinleyip mandalina yiyorum lakin biraz ekşi...
  17. 17
    şansın böylesi ben de mfö'nün sadece mf olduğu dönemdeki pek şükela bir şarkıyı dinliyorum.

    www.youtube.com/...
  18. 18
    izmir'in çoğu yerini görebileceğim yükseklikte manzarası olan mükkemmel bir evdeyim. ders çalışıyorum.
  19. 19
    yazıyorum, fena halde, nedenini bilmediğim bir halde.
  20. 20
    işte benim stilim stalklıyorum. hani ya yok tvde. mk aylar yıllar sonra tvde bişey takip etcem adam akıllı, onu da kaldırdılar galiba.
  21. 21
    kalkmasını bekliyorum, servisin.
  22. 22
    spintires oynuyorum. bi büyüyemedim gitti..
  23. 23
    90 lı yıllardan kalma bi eşofman üstü buldum. böyle koltuk altı tarafı baya bi geniş.Saçımı da bi sağa bi sola ayırdım.leblebi tozu yiyorum.

    sa...
  24. 24
    arkeologlarla olan geçmişimi gözden geçiriyorum.
  25. 25
    Marx'ın Konya üzerine yazdığı 1843 el yazmalarına rastladım. hem okuyorum hem dışarıdan söylediğim 1.5 iskenderi yiyorum.

    yalnız Güzel tespitlerde var ha . Konyalıları sınıf mücadelesinden men etmiş bu arada. İstemez diyor.
tümünü gör
dizi izle