fiesta

  1. 1
    ford'un ürettiğ bir otomobil.
  2. görsel
    doctor
    #45636 | 13/04/2013 16:02
  3. 2
    ispanyolcada festival,şenlik anlamına gelen kelime.
  4. görsel
    eskimo
    #45637 | 13/04/2013 16:04
  5. 3
    5.nesil yazar. hoşgelemiş.
  6. görsel
    robin hood
    #1164468 | 19/06/2017 19:46 
  7. 4
    Hoşgeldin sevgili 5.nesil. Daim ol. Hayırlı sözlükler...
  8. görsel
    robin hood
    #1164471 | 19/06/2017 19:48
  9. 5
    Sözlüğümüze hoş gelmiş yeni yazarımız. Daim olsun, bol bol yazsın...
  10. görsel
  11. 6
    ford üretimi yaptığı araç. araba satarsam alacağım araç aynı zamanda. köpek balığı görünümlü titanyum paketi hiç fena olmaz.

    yazarmış kendisi. hoşgelmiş.

    ufku düşük bir yazar sanırım. insan mustang bmw m5 falan diye nick alırdı. daksd
  12. görsel
    robin hood
    #1164537 | 19/06/2017 21:21 
    • 7
      yeni bir 5. nesil yazar. hoş gelmiş.*
    • görsel
      kutup
      #1182394 | 08/07/2017 03:34
    • 8
      cumhuriyet bayramını coşkuyla kutladığım muhteşem yazar.
    • 9
      saçma bir konuyu hiç olmayacak derecede hassas bir yere bağlayıp ardından girdi altındaki yorumlarını silen 5. nesil yazar. yeni öğrendim 5. nesil olduğunu. engellediğine gram bir şey demiyorum fakat konuya açıklık getireceğim. bir tenis maçını şehitlere ardından hiç kimsenin (bazen ailem dahi) karışamayacağı özel hayatım ve ilgilerime karışarak saygısızlığın fazlasını yapmıştır. kendisini tanımam etmem. bunu yapmaya kimsenin hakkı yoktur. yorumları silecek kadar korkak olduğunu göstererek beni üzmüştür.

      sevgilerimle.

      glen.
    • görsel
      robin hood
      #1265086 | 25/11/2017 22:39 
    • 10
      Ben seni engellemedim ki yazdıklarını görüyorum, ama sen beni engellemişsin.

      Her yorumlara girdiğimde seninle saçma sapan olan yorumlaşmamı görmek istemediğim için yorumları sildim. Attığın mesajları da sildim. Görmek istemiyorum, korkaklıkla ne ilgisi var.
      Mesajları da korktuğum için sildim zaten, bana yaşadığım şehri ve okuduğum okulu öğrenmek için mesaj atan da sensin.

      Haklısın 85 bin verilmez de, sen zaten fiesta satın almamış mıydın.
    • görsel
      robin hood
      #1265092 | 25/11/2017 22:42 
    • 11
      2018 modelinin bayilere gelmesiyle 16,17 modellerinin baya indirime girdiği araba markası. yeni kasanın en boşunun 85 bin tl olması ise cabası. 85 bin fiesta'ya vermek de ne bileyim...

    • görsel
      robin hood
      #1265099 | 25/11/2017 22:46 
    • 12
      Bir prezervatif markası.
    • görsel
      comolokko
      #1267144 | 27/11/2017 01:25
    • 13
      B sinifi Ford modeli.
      Bindim, hemen indim. Rakiplerine gore oldukca dar bir arac.
    • görsel
      robin hood
      #1267147 | 27/11/2017 01:28 
    • 14
      dünya kadın hakları günü ve dünya mühendisler gününü kutladığım muhteşem yazar.
      • 15
        pis fenerli.

        severiz ama.
      • görsel
        Albert Albertino
        #1276690 | 06/12/2017 19:28
        • 16
          21 eylül 2012 fenerbahçe beşiktaş maçında amigoluk yapmış olan yazar. çünkü fenerbahçelilik bunu gerektirir.
        • görsel
          robin hood
          #1276694 | 06/12/2017 19:30 
          • 17
            yüzde 80 inin arkasında Fiesta'm yazan araba modeli. bakıyorum allah allah diyorum ben amiral model arabama bu kadar aşık değilken nedir bu aşk millette fiestasına. dedim bir bildikleri var herhalde aldım bir tane de fiesta. bir de ne öğreneyim grup kurmuşlar kendi aralarında fiesta sahipleri. yaklaşık 100bin kişiden fazlalar ve araçların arkasına grubun ismi olan fiestam stickeri yapıştırıyorlar. trafikte ise birbirlerine selam verip hatta çay ısmarlatıyorlar. bence güzel yani.
          • görsel
            zenginizm
            #1276705 | 06/12/2017 19:41
            • 18
              Kankam övdü bu arkadaşı. Çok iyi niyetli masum falan dedi.

              Dostumun dostu dostumdur tatlişkom.
              Öpüyoruuumm.
            • görsel
              • Yok canım estağfurullah :d dkdlfldl

            • 19
              bana bir gün lezbiyen diyor bir gün eski sevgilim diyor bir gün ibne diyor... sayesinde cinsel kimliğim kars gravyer peyniri gibi oldu...

              hayır kayınçom diye bir şey demiyorum ama yani insan dayanamıyor...
            • görsel
              robin hood
              #1276787 | 06/12/2017 21:35 
            • 20
              bugün bana 3 (üç) kere hak veren yazar.*
              ilkinde teşekkür ettim.
              ikincide şüphelensem de yine teşekkür ettim. çünkü nazik biriyim.
              üçüncüde tekrar teşekkür ettim ama artık eminim. bana, ne olduğunu anlamadığım bir şey yüzünden kızmış.*
            • görsel
              kutup
              #1276870 | 06/12/2017 23:01 
              • kırmak, kızdırmak değildi zaten amacım ama yine de biraz muzur niyetle yazmıştım ^^

            • 21
              Pika Pika
            • görsel
              mor pikaçu
              #1276889 | 06/12/2017 23:17
              • 22
                Beşiktaşlı yazarlar başlığımıza gelip "ben fenerliyim " demesiyle yürek yediği her halinden belli yazar. Bu vesileyle hoşgeldin diyorum fenerli.
              • görsel
                ttech
                #1276897 | 06/12/2017 23:21
                • 23
                  bana hak vermeyeceği bir şeyler bulmaya çalışıyorum ama ne mümkün.*
                • görsel
                  kutup
                  #1277800 | 07/12/2017 19:09
                  • bir gün mutlaka bulucam mutlaka ^^

                  • bu "umarım", bildiğimiz "umarım"lara benzemiyor gibi ama hayırlısı bakalım ^^

                • 24
                  acilen evlenmesi gerekiyor.
                • görsel
                  siyah kırmızı
                  #1277803 | 07/12/2017 19:12
                  • allah tamamına erdirsin .

                • 25
                  kutup sözlük 2017 ödülleri , yılın profil resmi kategorisinde şu resimle yarışan, beni salsa ile dans pistlerini kasıp kavurduğum geçen seneye götüren yazar.
                tümünü gör