yorumları (89)

  1. Bu adam böyle yıl içinde durup durup popüler oluyor bir şekilde.
  2. görsel
    Kırmızı kulak
    #1520141 | 11/09/2018 17:52
    • İyi yorumdu

  3. hristiyanlar tabut ile gömülürken müslümanlar tabuttan çıkarılıp kefen ile gömülmektedir.
  4. görsel
    sf
    #100556 | 21/07/2013 19:00
    • Biz daha cimriymişiz

  5. bir tanesiyle yetinmesi mumkun olmayan canlI. sadece bir tanesiyle yasadIgInIz yakInlIk bile tum kedileri sevmenize yetiyor.
  6. görsel
    sasakiakane
    #1520120 | 11/09/2018 17:30
    • Aynen katılıyorum.
      1 kediyle başlıyor herşey sonra kedi manyaği olup çıkıyor insan. Çok seviliyor kediler çoook. Sevilmeye de değecek yaratıklar

  7. (bkz: cahil)
    (bkz: kara cahil)
    (bkz: capcahil)

    -ciddi
  8. görsel
    Ciddi ve piç
    #1349884 | 12/02/2018 21:00
    • Hemde ne cahil
      Cahili kebir

  9. Bu kente Tam 100 yıldır hiç kimse gömülmemiş. Nedeni de aşırı derece soğuk olduğu için bedenlerin çürümesini sağlayacak koşullar bulunmaması.

    Bu durumdan kutup ayıları da nasibini almış. Ölürlerse şehir dışına gömülmek zorundalar.
    • e çürümesin. belasını mı arıyor bunlar. çürümezse koku da olmaz.

    • her yer ceset mi dolsun kardeş. biyolojik döngü diye bir şey var.

    • mezarlığın olduğu yerde her yer ceset ve kemik doludur zaten.

  10. bu kadar zalimseniz eksini ben verdim diye fav verecek kadar delikanlı olun
  11. görsel
    madridlinin kocası
    #1348373 | 10/02/2018 22:27
    • Benden mi bahsettin koçum

    • buna ben de katılıyorum. sessiz osurup 100 kişinin arasına sinsice o berbat kokuyu bırakır gibi yapmaktansa babalar gibi ben yaptım diyebilmeli bence :)

  12. Çok klasik olacak ama...

    (bkz: naber yarraam)
  13. görsel
    robin hood
    #1349570 | 12/02/2018 03:59 
    • bir de sevgilisi severken ne diycek bu kıza
      ayşenin sevgilisi ayşem diycek
      sedanın sevgilisi sedam diycek
      yahu bunun sevgilisi ne diycek :D

  14. Hap atmış dede söylemidir.
  15. görsel
    anahtarci
    #1348670 | 11/02/2018 10:58
    • yaran yorumlar :)

    • Eyvallah hafız.Yaşlılığım geldi aklıma.)

  16. haftaya beyaz show 'a çıkma potansiyeli yüksek olan bir salaktan fazlasını görmedim. cidden böyle tipler neden ve nasıl oluşuyor ?
    • aynaya bak derim
      ben de tıp tarihine geçecek andropoz tek haneli iq su olan bir homo habilisten başka bir şey görmüyorum karşımda.

    • Yaa amk gece gece neden upladın ki şimdi bunu? Lanet olsun sebebi neydi ki oktaaay?!

    • sibiryadadaterleyen yorumun için teşekkür ederim, ciddi anlamda hayatıma ve sözlüğe çok fazla şey katacağını düşünüyorum. mümkünse her girdinin altına kendini yüceltme doğrultusunda böyle saçma tepkili yorumlar at. eğlence yüzdemizi oldukça arttıracağını düşünüyorum :)
      hac valla isteyerek yapmadım dostum, solda görünce dayanamadım :/

  17. Diyarbakır'ı ziyaretimde bizzat şahit olduğum durum.
    ' Müsait. ' bu kadar. Direk sağa çekerler.
  18. görsel
    hotokesama
    #379076 | 29/01/2015 22:23
    • süper ya :
      artı

  19. lakabımdır.

    -300 lira prim alan gariban iş arkadaşıma "o parayı bets10' da hi-lo switch oynayarak 2 ye katlayalım" dedim. Çocuk 2 saatte primini kaybetti, şimdi online rulet oynuyor.
    -İş yoğunluğundan bunalan 2 kişiye sigara verdim rahatlatsın diye. Şimdi çok sigara içtikleri için işlerinden kovuldular.
    -"Benim içkiyle aram yok" diyen bir arkadaşa smirnoff north içirdim, çocuk şimdi tatlı içkilere dayanmaktan şeker komasına giriyor.
    -Cuma namazanına giden 2 iş arkadaşıma "müşteri cuma vakti geliyor, iyi prim bırakıyorlar" diye namazdan soğuttum.

    Yatacak yerimiz yok, ravenin dediği gibi, meşe fıçısı olarak görevime devam edeceğim.
  20. görsel
    sefa pezevengi
    #912846 | 13/07/2016 01:15
    • harbi be. şeytan gibi adammışın :D

  21. kötülük yapanlarca suçlanılan en karizmatik mitolojik karakter.

    uğurlu rakamı 666.
  22. görsel
    learia
    #87168 | 05/07/2013 19:25
    • evet be karizmatik :)
      artı

  23. özellikle lisedeyken; hafta içi okul olduğu için hafta sonu abaza ergenlerin, kadınların kabul günü gibi her hafta bir yerde toplanılıp dandik pornolar izlenip toplu yapılan 31 ayini.
  24. görsel
    sibiryadadaterleyen
    #1349535 | 12/02/2018 02:14
    • Toplu kısmı gerçek mi knk?

    • evet gerçek en az 8 en fazla 20- 25 erkek toplanır genelde.(o toplunun hikmeti budur :D ) bir sakatlık çıkmasın diye kimse dışarı bir şey ( yani şeyini)çıkarmaz. çıkaran olursa bakılmaz falan. genelde pantolonun içinden yapılır.

    • Ben de bu olayı bildiğimi sanırdım, vay anasını be, biz max kısır yiyoruz birlikte, bişi çıkarmadan edebimizle asdfsds.

    • sen nasıl bilirdin ki :D

    • Herkes kendi kendine diye umardım, yanılttınız ajdkjs

  25. tüm sözleri efsane ötesi olan bir şarkı. ayrı bir etkileyiciliği var.

    "bir gülüşün var ki, kaş çatar gibi
    en sıcak sözlerin azarlar gibi
    hiç bağlanır mıydım çocuklar gibi
    ah bu şarkıların gözü kör olsun"

    www.youtube.com/...
  26. görsel
    ıMSCHROLLED
    #871517 | 09/06/2016 13:23
    • öyle yerden almışın ki dostum tam da onu düşünüyordu. bünyede deprem etkisi yaptı
      artı

  27. burası
  28. görsel
    sibiryadadaterleyen
    #1349521 | 12/02/2018 01:51
    • :) olur

  29. "Renk kâşiflerinden olan ve çinicilikte ilk defa pembe rengini bulan çini ustası Kocaoğlu kardeşler yıllardan beri adeta efsane haline gelmiş "mercan kırmızısı" çini rengini aramışlar. 1550–1605 yılları arasında İznik çinilerinde kullanılan bu renk, o dönemde bir kişi tarafından kullanılmış ve rengi keşfedenle birlikte sır olup gitmiştir.

    O günden beri mercan kırmızısını tekrar bulan çıkmamıştır. İbrahim ve Ali Kocaoğlu kardeşler 1985/1993 yılları arasında altın, turkuaz, boraks, deniz kabukları, bitki kökleri ve hatta kendi kanlarını kullandıkları tam 12 bin deney yapmışlar, ancak mercan kırmızısı rengini elde edememişlerdir.

    Kardeşlerden Ali Kocaoğlu Aralık 1993'de mercan kırmızısı rengini bulamadığı için hayatının bir anlamı kalmadığını düşünerek bunalıma girmiş ve hayatına son vermiştir. Diğer kardeş halen arayışlarını sürdürüyor. "

    Çok tuhaf yau. Hırsın hazin sonu.
  30. görsel
    mavinarsist
    #1349011 | 11/02/2018 18:43
    • yeni bir şey öğrenmiş oldum. çok teşekkürler kardeşim
      artı

    • Yorumun beni hayli memnun etti vallahi, rica ederim. :)

  31. dikkat edin elinizde palto olmasın ehehe...

    (bkz: avm'de elinde paltoyla gezen adamın arabası yoktur)
    • evet. son derece zekice bir yaklaşım.
      artı ;)

  32. dikkat etmedim dur bi izliyim :)
  33. görsel
    sibiryadadaterleyen
    #1349236 | 11/02/2018 22:47
    • izle izle, pişman olmazsın :D

    • izledim şimdi. o nasıl kafa çarpmaydı. kendine gelememiştir koyun. işte sürüdeki bu tip hayvanlar vahşi doğada yem olanlardır maalesef.

    • bunlar sürü halinde uçurumdan atlayan hayvanlar, beklentiyi yükseltmemek lazım :D

  34. Küçük ve minnoş 1.5 yaşındaki yeğenimdir.
    Bebek deliler gibi hayvanların peşinden koşturuyor eğer bir hayvan ondan kaçarsa duyguları örseleniyor, içine kapanıyor.
    Bir yana annesini babasını koy öbür yana herhangi bir hayvanı.annesine babasına gitmez, hayvana gider.
    Hem de Hangi hayvan olduğunu ayırt etmeksizin.
    Yani minnoşlardır böyle tipler.
  35. görsel
    Expelliarmus
    #1349034 | 11/02/2018 19:14
    • bütün çocuklar hayvanları sever. istisnasız. nefret edenler sonradan şartlandırılanlardır.

  36. saflık, barzoluk
  37. görsel
    sibiryadadaterleyen
    #1340715 | 03/02/2018 06:30
    • sözlüğü boş buldun koştur tabii

    • başlık giriyorum fena mı. sözlük canlandı bir kaç gündür :)

    • yok yok süper

  38. adana'da yaşanmış bir olay ve kadına 6 yıl hapis cezası istenmiş iyi olmuş ceza vermeleri de keşke aynı hassasiyeti kadına şiddet olduğu zaman da gösterseler.
  39. görsel
    sezenist a feminist
    #1340725 | 03/02/2018 07:01
    • erkek feryat edince duyarlar kadın edince duymazlar. maalesef..

  40. Rüyamda mı gördüm nedir. *
    Öyle ki ev yapımı olmasaydı dolapta gerekirse marketten yoğurt alıp gelir yapardım.

    Saat 06.56 evet.

  41. görsel
    Pervasız
    #1340724 | 03/02/2018 06:57
    • afiyet olsun kardeş. yarasın. canımı istettin bak. :)

    • Tavsiye ederim.:)

  42. Türkiye gibi ülkelerde 4s kuralına uymaması.
  43. görsel
    robin hood
    #1340722 | 03/02/2018 06:52 
    • se si si se mi ? :)

  44. karaköy, 1915. ( sol altta)

    pbs.twimg.com/...

    4 yıl sonra memleketi kurtarmak için Ulu Önderi Samsun'a taşıyacak.
  45. görsel
    glen
    #1340575 | 03/02/2018 01:44
    • muhteşem bir yorum
      artı

  46. uzun süredir girmediğim sözlüğe belki biri doğum günümü kutlar diye girmek aldmslxmsld bundan daha büyük yalnızlığı olan açıklasın ve eli boş dönmek reelde kimse kutlamadı da
  47. görsel
    Evenjamin
    #912829 | 13/07/2016 01:06
    • happy birthday to you

    • aaa ayıp ettin sözlükçüler ne güne duruyo :) sen söyle biz kutlarız.
      mutlu yıllaaaaaaar :)