kokakirec

1. nesil yazar (22/12/2012)
hızlı sor combo yapıcam (5891)
0 son 24 saat
0 son 1 hafta
0 son 1 ay
  1. kaçmak, kaçmak, kaçmak. kaçmayın arkadaşım, kaçarak zaten kurtulamazsınız. kaçtıkça kovalayası geliyor hayvanların. kovaladıkça tutası geliyor.

    çeşitli ihtimaller var, eğer sokak köpeği ise korkacaktır zaten. ya korktuğundan ya bulunduğu yeri sahiplendiğinden havlıyordur. kışt, şişt pişt dediği zaman yüksek sese karşı mesafeyi korur. daha çok yaklaşması için çılgın olması gerekir. yaklaştığı durumda hemen taş atmaya gerek de yok, hatta taş falan atmayın amk. atar gibi yapın en fazla bu da işe yarar.

    gözlere dik dik bakmayın ve yan durmaya çalışın. bu durumda sakinleşir ise çömele de bilirsiniz. o zaman tanışmaya bile gelir. ha ben tanışmam etmem üstüme iyilik sağlık diyorsanız. tamam sakinleşince yolunuza devam edin. bu kadar.

    sokak köpeği değil ise ısırılmak garanti ise yine kaçmayın... en tehlikesi kaçmak, düşersiniz yere kapaklanırsınız boğaza falan saldırır. boş yere ölüp gidersiniz. ısırmak garanti ise kola ya da bacağa hemen bir şeyler sarabiliyorsanız. sarın en azından önlem olur. daha çok zarar vermesini engeller. ha ısırıp da bırakır mı bilemedim ama ısıran köpeği artık eline ne geçerse canını yakmak serbest. o kısımdan sonra orman kanunları geçerli.

    hayvalayan köpek ısırmaz diye bir şey yok ayrıca. normalde hırlama, havlama ve ısırma şeklinde uyarı modunda dolaşır bu canlılar. mesafeyi koruduğunuz sürece bir sıkıntı çıkmaz. emin olun bir kere bundan. emin olmadan yusuf yusuf dolaşmanın kimseye bir faydası yok. işleri daha kötü hale getirir.

    ısırılmak garanti olmayan ama uzaklaşmayan hatta saldırıya geçen bir köpeğe, yakın mesafede yapılacak en iyi çözüm, boğazından sıkıca tutup yatırmaktır. olmadı enseden tutabilmek gerekir. her iki durumda da dönüp elinizi ısırması (sıkıca tutarsanız) imkansızdır. bu durumda hem köpeği yenmiş hem de ısırılmamış olursunuz.

    dediğim gibi hiç birisini yapamasanız bile kaçmayın. tekrar ediyorum, kaçmayın... kaçmayın... kaçmayın...
  2. görsel
    kokakirec
    #25380 | 24/02/2013 20:10
takipçi
3
başlık
1014
karlı oy
1051
favori
52
bsg*
40
aktivite
çevrimdışı
girdi
3790
ateşli oy
65
ılık oy
9
sbg*
4