destekli sütyen

  1. 61
    1000. kez kandırıldığını söyleyen erkeğe üstün espri yeteneklerinden dolayı 90b ölçülerinde altından "meme" heykeli verilecekmiş.

    anladık lan anladık. o kadar çok kadınla yattınız ki aralarında bisssürü destekli sütyen takanına denk geldiniz ve kahroldunuz :((( ne kadar acı :((((

    t: eli sikinde gezen erkek sorunu.
  2. görsel
    billy hoyle
    #1353700 | 18/02/2018 00:54 
    • iç çamaşırları hakkında bir kaç şey söylemek istedim bunu da araya sıkıştırdım ve tüm bunlardan elim penisimde gezdiğimi iddia ediyorsun, üzücü...

    • bence üstüne alınman üzücü. senin için...

    • benim entrymin altına benim yazdıklarıma atıfta bulunaraktan iğneleyici cümleler sarf etmenden ötürü evet bir miktar üzerime alındım, bence birbirimizi daha fazla üzmeyelim....

    • ben üzülmedim hocam bir şeye. sen sadece hatırlatan kişi oldun. senden önce 60 kişi daha yazmış. elin sikinde gezmiyorsan alınma.

    • 90b. Hmmmmm.

    • yalnız öyle bi beden olamaz billy hoyle

      90 sırt ölçüsüdür b ise meme ölçüsüdür. “B” küçük bir meme ölçüsüdür 90 şişman bir kadına aittir muhtemelen. Olmaz, tutmuyor. 80D falan deseydin tutardı.

    • Yoo dostum bilerek yaptım neden olmasin? Spor yapan minnak memeli hatun.

    • bak göğüs ve sırt ölçüsü doksan olan birinin, ufak göğsü değil kambur olması gerekiyor b olması için. Neyse, sen bilirsin. 90b. Puhahahah

    • Göğsü ufak ve göğüs kafesi geniştir. Komik olan ne anlamadım. Kambur olması gerekmiyor nerden çıkardın anlamadım.

    tümünü gör