kayıt

evlat edinmek

  1. 1
    durumu evlat edindirilmeye uygun bir çocukla, durumu evlat edinmeye uygun kişiler arasında hukuki bağlar sağlanarak çocuk ebeveyn ilişkisinin kurulması.
  2. 2
    evlat edenin en az 30 yaşında, evlat edinilen ile arasında en az 18 yaş farkı olmak zorunda. evli çiftlerde durum 30 yaş veya en az 5 yıllık evlilik şartıdır.
  3. 3
    genelde çocuğu olmayan çiftlerin çocuk edinme yoludur.

    ancak çocuk edinmek için devlet babanın baya sıkı şartları vardır. işte saçmalıkta buradadır bence. bu çocuğa bakabilir misin diye 7 sülalesini araştıran devlet çocuk sahibi doğum yoluyla olan çiftlere hiç bir şart koşmaz. yani hamile olan ya da olmak isteyen bireyler çocuk sahibi olabilir mi diye psikologlara yönlendirilip konuşulsa ve böyle güzel bir mekanizma oluşturulsa toplum için daha sağlıklı bireyle oluşur.

    şimdi sizler diyeceksiniz ki her insanın evlat hakkı vardır devlet buna karışamaz. tamam haklısınız ancak çocuğu düşünün bir de. onun öyle sağlıksız bir anne babada büyüme hakkı var mı? antepte kızıma görücü gelecek diye bir baba bir çocuğunu ve karısını öldürdü!!

    ondan sonra cinnet geçiren babalar, sokağa çocuğunu atan anneler, sağlıklı olmayan bireyler...
  4. 4
    İleride yapacağımdır. Üç çocuk istiyorum, üçüncü çocuğu evlat edinicem allah nasip ederse. Kendi çocuklarım kadar sevicem ayrımcılık yapmayacağım.
  5. 5
    gayet güzel bir harekettir.

    twitter.com/...
  6. 6
    Çok istiyorum bu eylemi gerçekleştirmeyi ama saygıdeğer eşim nasıl karşılar bilmiyorum.
  7. 7
    eskiden beri aklımda olan hala da istediğimdir. lakin zaman ve şartlar ne gösterir bilmiyorum. yani en zor kısım sanırım çocuğa bunu kabul ettirmek. eğer onu yapamazsam o çocuğu hayatını bir daha mahvetmiş olurum.

  8. 8
    şartları baya sıkı ve sert. psikolojik yeterlilik, ekonomik yeterlilik vs vs bir sürü kritere bakar ama bunların hiçbirini karşılayamadığınız halde evli iseniz çocuk yapmanıza karışmaz.
  9. 9
    dünya’ya yeni bir çocuk daha getirmektense, tercih edebileceğim şeydir. vhemt’ten bu seviyeye iyi döndük…
  10. 10
    son zamanlarda üstüne düşündüğüm, büyük ihtimalle gelecekte yapacağım şeydir. insanın insana borcudur bu. zaten dünya yeterince kalabalık, dünyaya yeni birini getireceğine hayatı yetimhanelerde çürüyecek bir çocuğu kurtarmak çok daha mantıklı...
  11. 11
    çocuk yaparsanız it serseri olabilir, şımarır ama evlat edinmek öyle mi? sana ömür boyu minnettar kalır, yaw bu adam hiçbir sebep yokken almış beni sefaletten zavallılıktan kurtarmış der içten içe, kendini borçlu hisseder her türlü karlı ve garanti iş bence.
    • Ricky Gervais aynısını gösterisinde söylüyor, telif hakkını aramalısın.
    • angelina jolie'den falan da bahsediyordu değil mi? evlatlığıyla evlenen çok sevdiğim bi yönetmen başladdı tüm her şeyi :d
  12. 12
    Bir noktada çocuğu seçmektir. Sorumluluğu da azaltmaktır bence. Kalıtımın ve biyolojik bağın sevgi üzerindeki rolünün azımsanamayacağını düşünüyorum. Elbette çok sevilebilir bu çocuk.