eksi oy alınca zırlayan yazar modeli

  1. 15
    bunun bir de eksi veremeyince zırlayanı var ki düşman başına. her belki sevişirim favorisi alan kendini iyi yazar zannediyor ya ayar oluyorum.
  2. 14
    eksi oya ağlayan yazar ağladığın da eksileyen eksici yazar ağladığın da güler ya da sevinirse işin için den zor çıkar valla.
    • defol.
    • sus şeytan.
  3. 13
    Benim bu. Birkaç kişi ya da tek kişi bir entryimi değil seri bir şekilde entrylerimi eksiliyorsa gayet güzel zırvalarım. Tatava yapma diyenler seri bir şekilde artıya çöksün.
  4. 12
    (bkz: mal)
  5. 11
    haklı bir sebep ten eksi oy alıyorsanız ağlayıp sızlamayınız.
    • Seni hep haklı bir sebepten eksiliyorum.
    • defol şeytan.
    • defol canavar şeytan.
  6. 10
    (bkz: mal)
  7. 9
    eksi oy almak bir sorun teşkil etmez iken seri eksi oy almak can sıkıcı olabilir.
  8. 8
    Sizin bizi onaylamamanız çoook umrumuzdaydı zaten. Boş yazardır.
  9. 7
    (bkz: mal amk)
  10. 6
    Yıkıktır. Ulan onu bulamayan da var ne ağlanıyosun? Kırk yılın başı mesajda sexting yapmayı bırakıp oy vermişler, iyi tarafından bak..
    • sözlükte 50 kişi açık 5 kişi entry giriyor. Kalan 45 i sextingin dibine vuruordur. Jeymi haklıdır. Neyse bi ara lol gel de taşim seni silver.
    • neyse plata 2 win lazım benim de xd
  11. 5
    (bkz: görüyor ve arttırıyorum)
  12. 4
    Tam şu an olacağım modeldir.

    Ama neden sayın pzvnklr?¿

    Neys, oy oydur eksisi artısı olmaz ama istirham ediyorum o güzide, sayılı, eksi oylarınızı delibal başlığındaki girdim için kullanın.
  13. 3
    daha çok eksi almasına neden olacaktır. piçliğine yapıyorum görünce.

    çok keyifli.
    • kızmayın bana ben de sizin gibi halk çocuğuyum xd
    • tüm yazarlar eşittir ama 1. nesiller daha eşittir ^^
  14. 2
    kardeşim ben bu internetin parasını ödüyorum basıcam tabi eksiyi ılığı artıyı. kaldıramıyorsan yapma yazarlık. hep bir gözyaşı hep bir duyar..

    artı alınca saksoya yatıyorsunuz ama..
  15. 1
    sözlükler tarihi boyunca var olan ve var olacak yazar modelidir.
    her gördüğümde hasan şaş'ın şu sözü aklıma gelir: "artı alınca bir şey yok , eksi alınca auvv"

    edit : şimdi bu entry'nin nesi eksi.
    edit2 :vermesenize lan eksi :)
  16. 0
    (bkz: der tiger von kreuzberg)

    alakasız entrylerde düzenli olarak eksi alan yazardır. mesela toni kroos, real madrid'e gitti diyorum, herifçioğlu basıyor eksiyi. transfer haberi veriyoruz eksi. bir aydır tematik kasıyorum. sözlükten bir yönetici, bu tematiğe konu olan futbolculardan tanınmış olanları sol tarafa aleni şekilde yazmamı rica etti, yazdık eksi. sözlüğe gram katkı vermeyen "yazar"lar bunların çoğu. bir şeyler yazanlar da ya am, göt, meme muhabbeti yapıyorlar ya da birtakım değerlere söven tipler.

    eksi butonu var. her daim olsun. ancak şahsım adına konuşayım, bu eksiler herhangi bir fikrin beğenilmemesinden, bazı değerlere hakaret ya da laf edilmesinden kaynaklanmıyor. benim son zamanlarda sıkıntım güncel transfer haberlerini paylaşmam nedeniyle sürekli eksi almam. başka yazarların da profillerine bakıyorum. öyle alakasız entrylerde eksi geliyor ki.

    bu eksilere laf etmek zırlamaksa evet zırlıyorum. ancak bunlar yazma şevkini kırıyor. eksi alacağımı bile bile neden yazayım ki. benim son günlerdeki ağırlıklı alanım futbol. ha bırakayım da furkan özçal, mersin idman yurdu'nun oyuncusu olarak görünsün sözlükte. paso am, göt, meme, sikiş muhabbeti yapılsın. yönetimi ciddi manada göreve çağırıyorum. gerekirse eksileyen adama neden eksilediği sorulsun anlamsız oylamalarda.
  17. -1
    seri eksi oy almadığı sürece, yani başka bir yazar onun profilini açıp da girdi veya entarilerini sırayla eksilemiyorsa neyin ağlaklığını yaptığı anlaşılamayan yazardır. artı oy var, eksi oy var, hatta bir de ılık oy var. bir ara kalktı, sonra geri geldi falan. en son ne olduğunu bilmiyorum ama her neyse, konu o değil. beğenilirse artı oy alır, beğenilmezse eksi oy alır arkadaş. bu sözlükte eksi oy verilmeyecekse neden koyuldu o buton oraya. bu sözlükte yazarlığa başladığım ilk dönemde de sırf birilerine 5-6 eksi oy vermişim diye çaylaklığa düşürülmüştüm. çaylaklığa düşürülmek bir şey değil, ne olduğunu bir türlü inandıramamıştım yönetim topluluğuna. birkaç tanesi de bu olay yüzünden beni azılı düşman bellemişti. bütün alttan almaya çalışmalarıma rağmen tatava yapmaya devam etti sürekli. neyse ki sağda solda görünmüyor böyle tipler bu ara. zira dayanamıyorum sevmediğim insanlarla aynı ortamda bulunmaya. sevmediğim insan derken, beni sevmeyen insan. beni sevmeyen insanları sevmem ben sadece. durduk yere kimseden nefret eden bir insan değilim. neyse. konu çok saptı. eksi oy almayı hak ediyor ve alıyorsanız zırlamayınız.
tümünü gör
dizi izle