teyk

  1. 1
    *

    hoş gelmiş yepyeni bir yazarımız. daim olsun.
  2. 2
    undertaker'ın kayıp kardeşidir. Hoş gelmiş.
  3. 3
    doğum günü kutlu olsun nice güzel yaşlara.
  4. 4
    underrated bir yazar. Doğum günü kutlu olsun.

    öte yandan benimki gibi bir talihsizlik yaşamadığına sevindim:
    (bkz: 25 mart 2016 doğum günümün sözlükte kutlanmaması rüsvalığı)
  5. 5
    doğum günü kutlu olsun yazarı. nice senelere!
  6. 6
    kurban bayramını kutladığım muhteşem yazar.
  7. 7
    cumhuriyet bayramını coşkuyla kutladığım muhteşem yazar.
  8. 8
    Sanırım uzun süredir görünmeyen bir yazardı. Tekrar hoş gelmiş o hâlde.
    • tesekkür ederiim
  9. 9
    Dünden beri dikkatimi çekiyordu, sanırım bir süre ara vermiş de gelmiş, emin değilim tabii.

    Her neyse güzel yazıyor, pp de çok iyi yalnız, maşallah diyeyim.

    Daim olsun! :)
    • evet öyle oldu. çoook teşekkür ederim :)
  10. 10
    güzel yazıyo. o profil fotoğrafının sahibi kötü yazamazdı zaten:(
    • onore oldum lordcum teşekkür ederim.
  11. 11
    kutup sözlük adlı interaktif sözlükte bir üyenin rumuzudur.

    Yazdıkları ile pek çok başlık altında karşılaştık iyi bir üye izlenimi verdi kendisine başarılar dilerim.
    • çok teşekkür ederim inlove
  12. 12
    (bkz: 1984)
  13. 13
    Çok sevdim bu yazarı.
    Güzel, hanım hanımcık bir kızımız sanırsam, kendi halinde yazıyor. Maşallah diyeyim, daim olsun.

    :)
  14. 14
    Buralar değerlenecek.
  15. 15
    sınavımı merak etmiş. naptın deniz dedi kaldım dedim. oturduk ağlıyoruz.
    ağlama dedim ayıp şeyler söyledi bana. hiç yakıştıramadım

    seviyorum :*
  16. 16
    Sevdiğim yazarlardan biridir. Daim olsun :)
  17. 17
    sözlüğe para yedirdiğini düşündüğüm yazar. nereye bassam önce onun profili gözüküyor sonra başlık açılıyor. illuminatinin oyunları da olabilir.

    (bkz: kıl oldum abi)
  18. 18
    bir el baktın profile bari gifi de beğenseydin.

    bye.
    • 19
      (bkz: kıskanç)
      • Tüh anlaşıldı demek
    • 20
      6 yaşındaki çocuğun altına sıçmasını iğrenç diye nitelendiren tarafımdan kınanan yazar.

      ikinci nesilmiş bir de oh shit. ben niye tanımıyorum seni. nik değişimi filan mı var.
      • Bu düşüncesiz davranışım için özür diliyorum dalincim. Girmiyodum bayadır. yazdığım zamanlarda da fazla takılmıyodum ondan tanımıyosundur
    • 21
      dudaklarını beğendiğim yazar. Yazdıklarını da beğeniyorum tabi... ama dudaklar da önemli. *

      Herhalde sözlükten Birine yürüyecek olsam, muhtemelen bu civarlardan başlardım.
      Ah o gençlik zamanlarım olacaktı ki... *

      Edit: imla.
      • Müteşekkiriz efendim. Ben de dudaklarım da...
    • 22
      bana hasta deli terbiyesiz pis kokorca salak gibi dile alınmaz laflar söylüyor bu adapsız modlar sizi göreve kendim davet ediyorum.
    • 23
      bundan sonra profilinde kadın fotoğrafı olan her yazara kadın gözüyle bakmayacağım. bugünden itibaren benim için sözlükteki herkes aksini kanıtlamadıkça erkektir. kusura bakma takemeunder gardaşım.
      • Sorun yok putukcum. Erkek olduğum eninde sonunda açığa çıkar zaten.
      • vay gardaşım benim. seninle bir ara karı kız muhabbeti yapalım.
      • Olur. Kaleci falan lazım olursa haber vermezsen darılırım.
      • vallahi futbolla pek alakam yok ama teke tek basket maçı yaparım diyorsan çağırırım.
      • En kısa zamanda bekliyorum o zaman :d
    • 24
      bana hasta dediğin için inşallah trafik kazası geçirip ölürsün amin.
      • günah günah.
      • Pis kötü kalpli
    • 25
      Evlilik teklifimi kabul edip beni engellemeseydi
      Gizem abladan linç girişimini durdurmasını Rica edebilirdim :/
    tümünü gör
    dizi izle