okunan kitabı saklamak vs başkasına vermek

  1. 1
    okuduğum bir kitaptan alıntı yaptığımda mal mal bakmasın suratıma diye bir başkasına veririm.alabilirim veya bilemedim.

    (bkz: istanbul aktif pasif kadınsı erkek)
  2. görsel
    Yourchoice
    #1607665 | 12/02/2019 20:41
  3. 2
    Hadi vereyim de geri gelmiyor be o çok kötü. O yüzden saklıyorum maalesef...
  4. 3
    Genel olarak saklamak derim.
    Fakat sevdiğim bir insan ise isterse ona veririm, kendime de aynısından alırım yine.
  5. görsel
  6. 4
    kitaba gore degisir, nadir bulunan bir kitapsa veremem, ama begenmedigim kitapsa/aynIsInI kolay bulabilceksem neden olmasIn.
  7. görsel
    sasakiakane
    #1607675 | 12/02/2019 20:47 
  8. 5
    yakın bir arkadaşım ise veririm. bana geri geleceğini bildiğim sürece sorun yok.
  9. görsel
    zaphod beeblebrox
    #1607678 | 12/02/2019 20:49
  10. 6
    önceleri koşulsuz saklamak der ve kütüphaneme de asla dokundurtmazdım, muhtemelen asla.
    ama yakın tarihli edindiğim bi fikirle, çok çok beğendiğim ve işime yarayacak kısımları dijital ortama taratıp saklayarak kitapları da sahiden ulaşmasının güç olduğuna inandıklarıma veriyor ve ileride kitabı tekrar okumak istersem satın alıyorum.
    kütüphanem çok dağıldı diye üzülürken farklı hayal dünyalarına misafir oluyor gibi hissetmek iyi de geldi vallahi ne yalan söyleyeyim..
  11. görsel
    ranuna
    #1607686 | 12/02/2019 21:00
  12. 7
    Okuduğum bir kitabı vermem. Çünkü üzerinde notlar falan olur. Aynı kitaptan alır onu veririm.
  13. görsel
    asterlililyum
    #1607764 | 12/02/2019 22:29
  14. 8
    Asla vermem assla! Birine kitap verirsem aklım kalıyor vallahi getirecek mi bir zarar verecek mi diye düşünüyorum sürekli. En son 6 7 ay önce önce verdim sonra tövbe ettim vermeye artık yakınımdakilere okuduğum kitaplardan bahsetmeme kararı aldım. yanımda konuşsalar bile şu kitap iyiymiş diye hıı öyle miymiş diyip geçiyorum bende var demiyorum. Kitabım aklımda duracağına yanımda dursun arkadaş uğraşamam o stresle.
  15. görsel
    bukleliaslan
    #1607766 | 12/02/2019 22:35
  16. 9
    Özenle okuduğunuz kitabı ödünç verip geri alamayınca yaşadığınız hüzün sonrası saklamak olarak tercih ediyorum. "Otomatik portakal" nerelerdesin? şimdi kimlerin elindesin? Hangi rafta kaldın ve tozlandın?
  17. görsel
    Yella
    #1607769 | 12/02/2019 22:38
  18. 10
    letgo, sahibinden vs. üzerinden satmak deyip çekilmek istiyorum. bok yesin insanlar bok, hediye hak etmiyorlar.
  19. 11
    Bir çarşaflı atasözü der ki;
    Aklımda kalacağına rafımda kalsın

    Yahu kitap ödünç verdiğimde eserekli gibi davranmaya başlıyorum. Günlük rutinim falan şaşıyor. Sürekli acaba geri vericek mi, ne zaman verir, arkaya doğru kıvırmasa bari.. hastalıklı hastalıklı düşüncelerle boğuşmak zorunda kalıyorum.
  20. görsel
    Füsun
    #1607781 | 12/02/2019 22:52
  21. 12
    Çoğu zaman kütüphaneden ödünç alıp okuduğum için beni pek ilgilendirmeyen durumdur. Ha bazen bir kitabın kütüphanede bulunan basımından daha iyi çevirisi olan başka bir basıma ulaşmam gerekiyor veya kütüphanede aradığım kitap bulunmuyor, ancak o zaman gidip kitap satın alıyorum. Satın aldığım kitapları da geri vermek kaydıyla isteyen arkadasa veriyorum. Rafta boş boş durup ne yapacaklar, verin birine de okusun? Ülkede okuyan adam zor bulunuyor zaten bir de bunun istifçiliğini yapmanın anlamı yok
  22. görsel
    Lieutenant
    #1607796 | 12/02/2019 23:08
  23. 13
    İstediğiniz kitap olsun, adres gönderin yeter. Ha kargo parasını vermem o ayrı xd.
  24. görsel
    deep202
    #1607797 | 12/02/2019 23:09
  25. 14
    Saklarım benim malım kıymetli arkadaş.
    (bkz: kitaplar güldür ma çiçektir )
    (bkz: kendine alsınlar )
  26. görsel
    ttech
    #1607798 | 12/02/2019 23:10
tümünü gör