hadi bağırın şimdi hdpkk diye amk sığırları

  1. 1
    Yunowimnogood nickli yazarın eşsiz söylemi.

    Evet sığır olacaksam bunu söyleyince söylerim. Doğru söze ne denir değil mi?

    Hdp de pkk de örgüttür. Teröristtir.
  2. görsel
    glen
    #1462366 | 14/07/2018 07:30
  3. 2
    Sığırlar bile gerçeği biliyorsa bilmeyenlere ne denir diye soracağımdır.
  4. görsel
    makise kurisu
    #1462374 | 14/07/2018 08:02
  5. 3
    hdp'nin pkk ile olan ilişkisi artık berkecan bile biliyor. bir paraziti baştan atmak için başka bir paraziti dayatmak yerine başka çözümler bulsak ya ?

    her seçim aynı söylem,
    her seçim aynı slogan,
    her seçim aynı partiye oy ile
    her seçim sonu aynı muhabbetlerin olması garip mi yani. :d

    zaten en ufak parçamıza kadar ötekileşmişiz yetmiyor mu bu yani. herkes çomar, herkes sığırsa niye çomarlar ve sığırlar tarafından yönetiliyorsunuz amk ?
  6. görsel
    neset ertas
    #1462381 | 14/07/2018 08:19 
  7. 4
    (bkz: hadi bağırın tutmayın küçük enişteyi)

    ulan bu girdiyi normal bir yazar girse şu an profilinde yasaklı yazıyordu ahaha.....
  8. görsel
    glen
    #1463412 | 15/07/2018 21:03 
  9. 5
    çok sert bir comandante çıkışı.
  10. 6
    Siz bağırmaya devam edin:
    Hdp - %11,70
    Mhp - %11,10
    İyi Parti - %9,96
  11. görsel
    yolluadam
    #1463473 | 15/07/2018 21:55
  12. 7
    bağırın lan birileri öyle istiyor...
  13. görsel
    glen
    #1463696 | 16/07/2018 00:11
  14. 8
    Ne demiş üstad?

    "Gerçekler acıdır anlaman lazım"
  15. 9
    ee, bağırdık.
    ne oldu yani? benim anlamadığım bu kafalar ne zaman son bulacak. pkk'ya falan kafa yoracağınıza başka şeylerle uğraşın, belki gördüğünüz büyük resmi tekrardan görürsünüz.
  16. görsel
    robin hood
    #1463716 | 16/07/2018 00:15 
  17. 10
    başlıklar dahi açtırmıştır.

    arkadaş lütfen dünyanızı genişletin. 140 karaktere sığmayan şeyler de var hayatta o yüzden buraya yazılıyor olabilir. üzerine alınmak isteyen tipler varsa alınabilir çünkü niyet topa bacağı sokarsan kırılır zerre pişman olmam.

    ancak siz kendinizi bunlara layık görseniz de ben sosyal medyanın çirkin yüzlerine layık gördüğüm kısmına ithafen sitemimi dile getiriyorum.
  18. görsel
    yunowimnogood
    #1463861 | 16/07/2018 01:40
  19. 11
    Bağırsanıza lannn:dddd
  20. görsel
    glen
    #1465157 | 17/07/2018 23:41
  21. 12
    (bkz: möööööö)
  22. görsel
    makise kurisu
    #1465616 | 18/07/2018 16:35
  23. 13
    diskur açısından sorunlu da olsa, içerik açısından %100 haklı bir cümledir.

    tece siyasetinde kürtçülük veya anti-kürtçülük üzerinden siyaset yapmak uzun zamandır imkansızdır. kürtçü hareketler hedef kitleleri üzerinde adeta müesses bir nizam kurdukları için bindelik oy oynamaları bile rakipleri tarafından zafer sayılmakla birlikte tersine kürtçü hareketleri ezmenin tek yolu, çok açık olarak demokratik seçimleri kazanıp legal şiddet tekeline uzanmaktır.

    türk seçmen bunu bilmektedir. yani türk seçmen, iktidarı ele geçiren her kim olursa olsun "yahu gerizekalı değilse pkk'ya operasyon yapar" demektedir. dolayısıyla devlet organlarını ele geçirmek için verilecek demokratik bir savaşta öncelik terörle mücadele değildir. öyle olsaydı, her parti listesinde ellişer tane emekli general görürdük. ama böyle bir şey yok.

    hal bu iken, yani akp'nin pkk'yı inim inim inlettiği bir dönemin arkasından yapılan seçimde mecliste azınlığa düştüğünü görebilen bir insanın gündelik siyasi projeler yerine ezoterik bir kürt karşıtlığı ile türk siyasetinde ileri gideceğini zannetmesi sığırlığın dik alasıdır. yunow'a hak veriyorum. diğer arkadaşların da neye sinir kestiğini anlamıyorum.
  24. 14
    bağırın lan:Ddd
  25. görsel
    glen
    #1467014 | 20/07/2018 01:48
  26. 15
    sözlük tarihinin en etkili ve inciten cümlesi.
tümünü gör