12 temmuz 2018 dolar kuru

  1. 1
    şu an vitesi 6'ya takmış olandır.

    az önce 4.96'ya geldi. ardından sert bir düşüş 4.90 ve diren. sonrası gelen 4.93.

    harika bir son bizi bekliyor.

    tr.investing.com/...
  2. görsel
    yunowimnogood
    #1460889 | 12/07/2018 00:42
  3. 2
    az önce 7 milyar dolara yakın bir müdahale geldi ama bana mısın demiyor. bilal yetmedi, sümeyye'yi merkez bankası'nın başına koyarsak olacak gibi ama, ha gayret.

    (bkz: para sandıklarını terketmeyin merkez bankası manipülasyon yapıyor)
  4. görsel
    neset ertas
    #1460917 | 12/07/2018 00:58 
  5. 3
    Fazla söze gerek yok. youtu.be/...
  6. görsel
    çorbacı
    #1460935 | 12/07/2018 01:12
  7. 4
    omuzlamakta olan kurdur.
  8. görsel
    cordelio
    #1460939 | 12/07/2018 01:15
  9. 5
    "bu devirde bilgisayar alınmaz yav" tabirinin tam anlamıyla gerçek olduğu kurdur. mahvolduk ülkecek. anlaşılan şu 2018-2019 dönemi 5'e sabitleme ile uğraşılan bir sene olacak.
  10. görsel
    society
    #1460957 | 12/07/2018 01:29
  11. 6
    Hazineyi o adama teslim et, bir şafak operasyonu ile millete çök sonra doların inmesini bekle; hadi ya?!?

    Beter olalım lan. 5 yada 15 olmasını önemseyen yalnızca muhalif kesim bu ülkede. Ama batalım istiyorum. Bu gerizekalı muhafazakarların ne yaptıklarını görmesini istiyorum. Sikimde değil yediğim ekmek 5 lira olmuş dolar 5 lira olmuş... Aynı krizi bu ipneler de yaşayacak sonuçta, ben varım. Artık ne olacaksa olsun. Köşeme çekilip izleyeceğim bu acı tabloyu.
  12. görsel
    biribiziözetliyor
    #1460985 | 12/07/2018 02:14
  13. 7
    amerika'nın oyunları bunlar arkadaşlar çıktığı gibi iner merak etmeyin. uehueheuhe.
  14. görsel
    Hestarq
    #1460997 | 12/07/2018 03:02
  15. 8
    Köşeye 300 dolar atmiştim şimdi kirdim belini para'nin kizlar bana ulaşa bilir
  16. görsel
    EdvardGrieg
    #1461000 | 12/07/2018 03:37
  17. 9
    adnan oktar'ın dediği gibi "ingiliz derin devletinin kumpası bunlar".*
  18. görsel
    vesta
    #1461073 | 12/07/2018 08:46 
  19. 10
    Spekülasyon, manipülasyon ne kadar ülasyon ile biten kelime varsa üzerimize saldılar. inanmayın.
  20. görsel
    sceartear2
    #1461241 | 12/07/2018 09:20
  21. 11
    09:20:48 itibarıyla 4,8275 seviyesinde seyredendir.
  22. görsel
    cordelio
    #1461242 | 12/07/2018 09:21
  23. 12
    Gece gelen müdahaleye karşın halen 4.81 seviyelerinde olan kurdur.

    Yaklaşık 2 gün önce 4,45 tabanlarına inen dolar herhangi bir faiz arttırımı ya da purchase gelmezse 4,70 tabanından işlem görecek.

  24. görsel
    robin hood
    #1461245 | 12/07/2018 09:30 
  25. 13
    Keşke bin dolarım olsa dedirten kurdur.
  26. görsel
    Beğdüz
    #1461326 | 12/07/2018 11:59
    • Vizyonsuzsun biraderim büyük düşünsene.
      Mesel keske 10 bin dolarim olsa gibi

    • Fakirlik hayal kurmaya bile sirayet etmiş işte ne yaparsın :d

  27. 14
    Damadın konuşması sonrası düşen kur. 4.78 civarı seyrediyor. Öğleden sonra ve gece yeni ataklar görülebilir.
  28. 15
    Ne yaptığını zerre kadar bilmiyorsun! Yabancı yatırımcıya muhtaçsan o faizi mecburen yükseltmek ve "batılı müttefiklerinin" istediği ismi bakan yapmak zorundasın. Ama eğer kalkıp da "onların dedikleri umurunda değil" diyorsan ki bunu dedin o zaman kamu yatırımlarını artırmak zorundasın ama gidip elinde kalan son kamu iktisadi teşebbüslerinin hepsini sattın. Bu işten zerre kadar anlamıyorsun ve 16 yıldır ilişkilerin sebebiyle küresel ekonomik aktörlere o kadar sözler verdin o kadar bagaj yüklendin ki kısa vadede ekonomiyi düzlüğe çıkaracak ihtimallerin hep önünü kestin. Sıcak para ile bu iş dönmez artık su akarken doldurduğun kovanın adı "rantiye" değil de "üretim" olsaydı dünyanın en kanlı yeşili bu kadar parıldamazdı. Ya ekonomiden elini çek ya da küçük kamu fonları, teşvikler ile en azından orta boylu girişimcinin önünü aç. Gerçi bu durumda dahi kendinden olan kobilerden başkasını gözün görmüyor. Anla artık şunu iş yaptığın tüm iş insanları emperyalistlerin çıkarlarına hizmet etmekten başka bir şey yapmıyorlar ve olan bu millete bu ülkeye bu devlete oluyor.
  29. görsel
    robin hood
    #1461393 | 12/07/2018 14:26 
  30. 16
    Kenarda köşede dolarım olmadığı için üzmüştür.

    Yanlış anlaşılmasın, yakıp ekonomiye can verirdim :(
  31. görsel
  32. 17
    4,83 civarlarında olan kurdur.
  33. görsel
    pilavsız kuru
    #1461407 | 12/07/2018 15:07
  34. 18
    (bkz: mutlu bana bir şey oluyor)

    arkadaşlar bu hal ne? anasını satayım yokuş aşağı bok yoluna gidiyormuşuz da haberim yokmuş.
  35. görsel
    dilhun
    #1461408 | 12/07/2018 15:09
  36. 19
    Ağzımıza sıçandır efendiler. Ülkemiz seçimini istikrardan yana verdi. Artık dil de patlatsan , kafanı taşlara da vursan bir şey olmaz. Zaten bu seçimi yapanların savunma şekli ''doları ekmekle mi alıyoruz len'' den öteye gidemiyor. Kaç yıldan sonra telefonumu yenileyeyim dedim , her şey ateş pahası. 2019'da 5 'te sabit kalmasın için taklalar atacağız , emin olun. Aynen ben egonomi lobisinden logar.
  37. görsel
    robin hood
    #1461661 | 13/07/2018 00:05 
  38. 20
    (bkz: svihs)

    ben hayatım boyunca hiç zengin olmadım.
    aç / yoksul olmanın ne anlama geldiğini bilmeyen ihaleci yandaş hırpolar düşünsün.
  39. görsel
    primo victoria
    #1461716 | 13/07/2018 00:34
  40. 21
    (bkz: svihs)
  41. görsel
    poineeeee
    #1461813 | 13/07/2018 09:00
tümünü gör