Can bonomo öykü karayel evliliği

  1. 1
    Bu gece gerçekleşecek olandır.

    Sevgili can'a dün hayran olup bugün evliliğini öğrenmem beni incitti. *

    Megan Markle 'ınkinden daha çirkin bir gelinlik görmem diyordum ama öykü daha leş bir şey tercih etmiş gibi görünüyor.

    www.instagram.com/...

    Maşallah maşallah nasıl mutlular, darısı tüm yazar kardeşlerimin başına.

    Acilen strapless gelinlik modasından vazgeçmeliyiz, bunu da belirtmek isterim.
  2. görsel
    mavinarsist
    #1460635 | 11/07/2018 19:45
    • Megan'ın ki tam kraliyet ailesiyle evlenen köylü kızı gelinligiydi ama bu gayet de güzel

    • Daha güzelini görmek isterdim..

  3. 2
    Garipsediğim evlilik.

    Can bonomo ile öykü karayel sanki ayrı dünyaların insanları gibiler tarz olarak.
    Biri hanım hanımcık, sakin ve kasabalı; diğeri asi ve şehirli *.

    Hazır evlilikten konu açılmışken Öykü hanımın gelinliğini de beğendiğimi söylemeden geçemeyeceğim. Sadece rengi biraz şey :/ ama modeli gördüğüm kadarıyla gayet başarılı.
    Gelinliğin Rengini, öykü karayel'in can bonomo'ya ayak uydurmaya çalışmasına veriyorum. Aykırı.
  4. görsel
    komşusutokkenaçyatan
    #1460639 | 11/07/2018 19:53 
    • Bi optik beyazlatici işlem lazım gelinliğe

    • Çamaşır suyuna da bastırılabilir.

    • Optik beyazlaticili çamaşır suyu da olumlu

    • Azıcık da tül perde tozu dökülünce bembeyaz olur.

    • Senden çamaşırcı olurmuş

  5. 3
    can bonomo'nun yuzundeki ölü balIk misali bakIsI evleniyor oldugu gercegi bile silememis. damat olmak uzerinde cok egreti durmus gibi..
  6. görsel
    sasakiakane
    #1460640 | 11/07/2018 19:58
    • Sanki öykü baskı yapmış, tüm arkadaşlarım evlendi yaşım geçiyor can demiş gibi. Sanki murat boz'a evlenmek koşuluyla ikinci şans veren aslı Enver gibi...

    • hah aynen oyle iste

  7. 4
    Başarılı bir evliliktir. Böyle çiftlere de destek vermek gerek. Alişan mi evlensin sadece amk.

    twitter.com/...
  8. görsel
    yunowimnogood
    #1460672 | 11/07/2018 20:49
  9. 5
    mutluluk verici bir evlilik.
    ama hani düğünde sosyal medya yayınlaması olmasın diye telefonlar yasaktı noldu?
    didem soydan şu anda ne yapıyor, üzülmüş müdür?
    kafamda deli sorular.
  10. görsel
    luftmensch
    #1460674 | 11/07/2018 20:53
    • Doru, ben de düşündüm didem'i..

    • özge bir bu iki bak. çok çekti kızcağızlar..........

  11. 6
    twitter.com/...
  12. görsel
    yunowimnogood
    #1460925 | 12/07/2018 01:03
  13. 7
    can bonomo'nun şarkılarını etkilemediği sürece desteklediğim evliliktir.
  14. görsel
    society
    #1460958 | 12/07/2018 01:31
tümünü gör
full hd film izle