dindar kesimden oy alabilmek için takla üstüne takla atmak

  1. 1
    şuan bila-istisna tüm siyasilerin yaptığıdır. neyinize güveneyim lan! benim dini duygularımı daha şimdiden sömürüyorsun, yarın bir gün iktidar olduğunda kim bilir neler yapacaksın. muharrem çıkar ''abdestsiz dışarı çıkmam, bana hacı derler, her gün cuma namazı kılıyorum'' falan der. meral çıkar ''ben çok dindar bir kadınım'' falan... baştakilere diyecek söz yok zaten.

    (bkz: 15 yaşımdan beri her gün cuma namazı kılıyorum)

    (bkz: takla yok yem yok)

    şu meşhur videoyu koymazsam içim rahat etmez: www.youtube.com/...
  2. görsel
    Ali haki edna
    #1443110 | 18/06/2018 16:46 
  3. 2
    çok uğraş gerektirmeyecek bir davranıştır.
    kendisine dindar diyen kesimin yıllarca nelerle kandırıldıklarını gördükten sonra çabalamanın manası yoktur.
    gerçek dindar kesim zaten neyin ne olduğunu göreceği için bunu takla diye adlandırmaz, görmezden gelir.
    siz siz olun çakma dindarların gevşek polemiklerine gelmeyin gençler, sizi seviyorum.
  4. görsel
    luftmensch
    #1443123 | 18/06/2018 17:40
  5. 3
    Gözümüzün önünde yapılandır. Mesela bazıları çıkıp en güzel namazı ben kılarım der, bazısı elinde kuranla miting miting gezer.
    Tuhaf yau ama üzücü yani laiklik diye kendimizi paralıyoruz olaya bak aq.
    Tabii halk da bunu istiyor, millet dini yaşamayı değil ben dindarım demeyi seviyor sanırım. Aklıma geçen günlerde hırsızlık yaparken kuranı görünce öpüp yerine koyan sonra da hırsızlığa devam eden yavş*k geldi.
  6. görsel
    mavinarsist
    #1443124 | 18/06/2018 17:42
  7. 4
    Halk bundan anlıyorsa bunu verecektir siyasiler. Gayet doğal. En zayıf noktası dini ve milli duyguları olan bu halkı en güzel vurma şeklidir. Din ve milliyeti karıştırmadan siyaset yapabilen neredeyse yoktur zaten. Verilen vaatler de bu doğrultuda olacaktır tabii ki. Yok cami açacağız yok imamhatip yapacağız bilmem ne bilmem ne. Dini toplumdan çıkarabilir , kişilere özgü kılabilirsek bu vaatler de olmayacaktır.
  8. görsel
    robin hood
    #1443133 | 18/06/2018 18:20 
tümünü gör