çok üst düzey yazar olmak

  1. 1
    zor iş gerçekten. insanı bazen yoruyor, ben bu dünyaya ait olamam diye düşündürtüyor.
  2. 2
    ubeydullah chygrizinski ve neset ertas 'a sorun.
  3. görsel
    mavinarsist
    #1277149 | 07/12/2017 02:06
    • iyi de bu ikisi aynı kişi zaten. ayk ve yunowimnogood gibi yani. veya tek dersten kalan öğrenci ile siyah kırmızı gibi. yan çar olayı.

    • Sus yoksa inanırım.

    • inanmadın mı? :D


    • Ayk'ı biliyorum ama bu ikisine inandıramazsın beni.

  4. 3
    (bkz: immanuel tolstoyevski)
  5. 4
    Bu nasıl başlık ulan diye girdiğim başlık. Meğer ben açmışım. Zaten başka türlüsü beklenemezdi.
    • Böyle boş bir başlık ancak senden beklenirdi zaten.

    • Senin alakan olmadığı için boş gelmesi normal... Çöp yazarlar bilmez.

    • Mesajdan hiç böyle konuşmuyorsun oysaki.

    • Şovmenim ben toplum içinde böyle...

  6. 5
    Dengim yazar bulamama sebep olan durum.
  7. görsel
    mavinarsist
    #1356728 | 21/02/2018 22:10
  8. 6
    Bu aralar beni yoran durum.
  9. 7
    Yoruldum patron. Artık birkaç tane daha çıkartmamız lazım. Tek başıma yetemiyorum.
  10. 8
    (bkz: üst düzey espri )
    (bkz: alalım bu espriyi dağa çıkıp halay çekerek insanlara anlatalım)
  11. 9
    akopi de iyi bilir. Kulübe hoş geldin.
    • senin fan klubün mü? senin için hoş buldum.

    • Burada fan klub yok kanka, başka bir oluşum var sana uygun değil sadece kadın yazarlarımız için kb.

    • anladım kolay gelsin :D

  12. 10
    hiyerarşi olan bir yere mi geldik :d yazar yazardır işte. kimine göre boş yapar kimine göre mantıklı konuşur.
  13. görsel
    robin hood
    #1376740 | 15/03/2018 20:58 
    • Jeymi tilki ve diğerleri var kanka bu sözlükte. Diğerleri kısmı %88 oranında çöp yazar .

  14. 11
    Bu sözlük için fazla şerefli olmak gibidir.
  15. görsel
    oroblarm
    #1376742 | 15/03/2018 21:00 
  16. 12
    Zaman zaman beni yorandır.
  17. görsel
    robin hood
    #1437246 | 07/06/2018 22:41 
  18. 13
    Yokluğumda sizleri uzaklardan izlerken farkına vardığım özelliğim.
  19. görsel
    mavinarsist
    #1437252 | 07/06/2018 22:48
  20. 14
    burada yazmamayı gerektirir.

    (bkz: paradoksal imaj)
  21. görsel
    Ali haki edna
    #1437253 | 07/06/2018 22:51
  22. 15
    Afrika'daki açlık sorununu giderebilecek hede.
  23. görsel
    black king bar
    #1437254 | 07/06/2018 22:51
  24. 16
    Ben bilmem yaprak'a sorun.
  25. görsel
    robin hood
    #1450673 | 29/06/2018 23:49 
    • Ahahaha ince ruhlu olduğunuz kadar ağır makinelisiniz bayım

  26. 17
    flying dutchman yada ucan hollandalı olmanız yeterlidir.
  27. görsel
    uçan hollandalı
    #1450679 | 29/06/2018 23:51
    • flying sen miydin lanet olsun engellendin.

    • ulan mal mısınız aq flying dutchmanın türkcesi ucan hollandalı iste eqwgkejqwkrqw

    • ikinizi de seviyorum

    • A1 ingilizce bilmeyen yazar olmasın

    • ingilizcemiz yok lanet olası.

  28. 18
    Ayrıntılı bilgi için, (bkz: neset ertas).
  29. görsel
    mavinarsist
    #1450680 | 29/06/2018 23:52
  30. 19
    (bkz: zeusun torunu) bilgi içeren yazılarıyla sözlüğe çağ atlatan yazar. Geliş günü sözlüğün kuruluş günü olarak kabul edildi.
  31. görsel
    robin hood
    #1450682 | 29/06/2018 23:53 
tümünü gör