Fahriye evcen'in makyajsız fotoğrafı

  1. 1
    Ya cildim makyajsız diye okumlanmasi ya da bizi mi kopariyorsun diye yorumlanmasi gereken fotoğraftır.

    twitter.com/...
  2. görsel
    yunowimnogood
    #1260825 | 18/11/2017 14:43
  3. 2
    cildinde makyaj olmayabilir fakat o ışıkta ışıl ışıl olmayan cilt var mıdır bilmiyorum. bir de ayfon kamerası tabii. kadın güzel ya diyecek bir şey yok.

    bu arada arkadaşlar siz cilt denildiğinde ne anlıyorsunuz? kaşlar, kirpikler falan cilde dahil mi? yani ben bilmiyorum da ondan soruyorum.
  4. görsel
    dramatik queen
    #1260828 | 18/11/2017 14:55 
    • gözü dudağı çıkar gerisi cilt işte

    • o halde bu fotoğrafa bakıp "dudaklarında ruj, kaşların boyanmış, kirpiklerde rimel bir de cilt makyajım yok diyorsun" diyemeyiz.

    • aynen öyle tabi makyajdan anlayan biri şurasında bu var falan derse bilemem

  5. 3
    Kör olmayan herkesin o boyanmış kaşları, rimel ,eyeliner ve göz kalemini fark etmesini umuyorum
  6. görsel
    Çilek Kokulu Hatun
    #1260835 | 18/11/2017 15:02
  7. 4
    Kadın kaşım gözümde makyaj yok dememiş ki cildimde yok demiş.
    Yanaklardaki gölgeyi de çok basit bi ışık oyunuyla yapabilirsiniz. Valla ben cildinde makyaj olmadığına inandım. Ayrıca olsa ne olur olmasa ne olur.
  8. görsel
    anna perenna
    #1260837 | 18/11/2017 15:09
    • aynen ben de ona takıldım. cildimde yok diyor kaşımda kirpiklerimde gözümün içinde yok demiyor ki. bir akıllı bunlar :P

    • Ne zekisiniz siz ya ahsksk göz kapağınız sizin cildiniz değil saçınız falan mı

    • genel olarak eleştiriler "dudağında ruj var kirpiğinde rimel kaşın boyalı" şeklinde bunlara karşın bir eleştiride bulunduk. kaşların da senin burnun sanırım kirpiklerin yanakların falan :d

    • göz kapamığız bizim göz kapağımızdır diyerek tartışmayı başka bir boyuta taşıyorum

    • Ne alaka ya ahskdk yaptığın yorumda " gözümde kaşımda yok demiyor" demişsin de o zaman abartılı bir göz makyajı yapıp "no make-up" diye gezsin. Ben buna ithafen yazdım.

  9. 5
    Hadi cildi için ürün kullanmamış olsa bile haftada 3-4 kez cilt bakımına giriyorlar o yüzden bırak ışıl ısıl olsun bi zahmet.
  10. görsel
    Nusantara
    #1260846 | 18/11/2017 15:21
  11. 6
    Loreal paris'in reklamını yapmak için o fotoğrafı koymuş zaten. Yani makyajlı olduğuna inanabilirsiniz. Zira reklam amaçlı medyaya sunulan hiçbir makyajsız fotoğraf göremezsiniz.
  12. görsel
    nihilist francis
    #1260849 | 18/11/2017 15:23
  13. 7
    Kaşına gözüne kalıcı makyaj yaptırdıysa teoride makyajlı olabilir ama pratikte makyajsız olduğu anlamına gelir bu pek tabii.

    Fakat yanaklarındaki pembe allık ve dudaklarındaki nude ruj kendisine çok yakışmış.

    Bu kadını kim neden güzel bulur zaten anlam da veremiyorum. Neyse son olarak şunu söylemek istiyorum;

    (bkz: atma ziya din kardeşiyiz)
  14. görsel
tümünü gör