kaos isteyen yazar

  1. 1
    ülkede bunca şey varken haberleri okuyup gündemi takip etmesi yeterlidir. zaten her yerde kavga oluyor.
  2. 2
    Haklıdır. Gerçekçi olursak n'apsın gazetedeki kaosu? Kısmi de olsa canlı görmek istiyor.

    (bkz: sözlük nasıl kaosa düşer)
  3. 3
    www.ciftlikdergisi.com.tr/...
  4. 4
    zaten birçok sözlükte kaos ve kutuplaşma ortamı mevcut. burayı karıştırmayın gözünüzü seveyim, sakin sakin yaşayalım gitsin. deşarj olmanın 1001 çeşit yolu var sonuçta. şimdiden teşekkür ederim.
  5. 5
    Peeh. Sanki sözlük çok matah bir yerdi önceden ilk defa ben kaos istedim aq. Yav he he hepiniz çok duyarlısınız...
  6. 6
    Daha sonra pişman olup istemekten vazgeçmiştir asdfghjk.

    (bkz: kaos pişmanlıktır)
  7. 7
    kaostan beslenen hayatından sıkılmış yazardır. ekşınlı bişeyler olsa da izlesek diyordur.
  8. 8
    Sözlüklerdeki Kaos ortamı eğlenceli görünebilir ama lakin ki buranın kaosu başka bir şey oluyor ya. Penis fotoğrafları falan havada uçuşuyor. penissiz kaos olacaksa olsun, yoksa ben istemiyorum.
    • penissiz kaos mu olur
    • Olmalı temiz kaos istiyoruz!
  9. 9
    Bazen kaostan fırsatlar çıkartmayı düşleyen yazar olabilir.
  10. 10
    evinde çekirdek stoğu mevcuttur. ve bira. evet.
  11. 11
    sözlüğün durgun olduğunu düşünüyordur.
    bende var birkaç bir şeyler ama zamanını bekliyorum askjfjssjsj.
    • Neymiş onlar ^^
    • sen ilk bana söylemedin bende ilk sana söylemiyorum kırdın beni bukleliaslancım :(
    • Özür dilerim. seni seviyorum. beni affet. :(
    • peki :)
    • Şimdi dinlemeye hazırım işte. :)
  12. 12
    tayfaaaa toplan bize yine kaos çıktı shsksksjskds.
    • asgdfvagsdvs
  13. 13
    Ben. Bu gece kimsenin düşmesi çok üzüyor. Kan yok mu kan.
    • aranan kan bulunamadı. düşerse çağır xd.
    • Asfgsbsgfs
  14. 14
    bir kaos kalkışması yoksa bu geceyi dizi gecesi ilan edicem.
  15. 15
    alakam yokken yine bir olaydayım. yalnız şu an işim var. on dakika sonra gelicem.
  16. 16
    bon boş bir yazardır, allah cel ve celal-i şengör sıfatıyla yardım etsin.
  17. 17
    ben.
    ama burada pek tanıyanım veya tanıdığım yazar yok. bulaş(a)mıyorum kimseye.
    üzdü.
    • olaydan sonra tanıyorlar.
    • olay olmadan da tanınacak kadar popüler olmalıydım bence...
  18. 18
    (bkz: leyleylimilimileyy )

    #1101520
    • senin da kanın karıncalanmış, dürüst ol :d
    • yani olsa güzel olur da bu sefer izleyici olarak katılmak istiyorum. kaosa hazır hissetmiyorum.
    • sen mi, sen doğuştan kaotiksin firiki fik fik.. kimi kandırıyosun.
  19. 19
    pp değişikliğim ile artık sahalardayım...

  20. 20
    (bkz: hordes of chaos)
  21. 21
    (bkz: gate of hades)
  22. 22
    (bkz: ava giden avlanır )

    ben dedim kaos sözlükte değil meydanlarda güzel diye yok maria sen otur çiğdem çitle bakın ne oldu şimdi.

    hoş mu arkadaşlar birbirinizin üzerine gitmeyin bakım benim kalbim var

    ay tahsin geliyorlar soldan soldan
  23. 23
    Benim. Ama hiç doğru düzgün bir şey yok. Zaten sözlük de iyice tatsızlaştı. Yakında bırakırım ben de aq, sikerler...
  24. 24
    Benim sözlüğe giriş amacımı kendisine istek edinmiş yazardır. Fakat sonradan sonraya sürdüremez oldum o tutumumu, sevmeye başladım burayı ve buranın insanlarını.
  25. 25
    ben değilim. isteyene saygı duyuyorum. adres için özele davet ediyorum.
tümünü gör
dizi izle