ankara simidi vs boyoz

  1. 1
    zorlu karşılaştırma.
    hamur işi seven bir insan olarak tarafımı seçemiyorum.

    onedio.com/...
  2. görsel
    yokbisi
    #992482 | 22/10/2016 22:38
  3. 2
    İkisini de deneyip tarafımı seçtim.
    Ankara simidinin kazanacağı versustur.

    Şimdi burayı 'Simidime dokunma' sloganı eşliğinde terk ediyorum.
  4. görsel
    alchera
    #992485 | 22/10/2016 22:52
  5. 3
    ankara simidi alır.

    gevrek olsa simidin lafı yapılmazdı tabi de boyoz dediğimiz buram buram yağlı bişi.
  6. 4
    Ankara simidini birçok şeyle karşılastırabiliriz ama boyoz ne amk? Hala yiyen kaldı mı şunu?

    Olmamış versus.
  7. görsel
    o neydi gız
    #992640 | 23/10/2016 11:38
  8. 5
    İkisini toplasan sinop nuri dede simidi etmez.

    Üçünü de denedim, tarafımı seçtim.
  9. görsel
    hadsafhada
    #992643 | 23/10/2016 11:51
  10. 6
    Ankara taraftarlığı yapmayım diyorum ama Boyoz yemedim. Bildiğim kadarıyla bayağı yağlı bir şey. O kadar yağlı bir şeydense Ankara simidi zaten tat olarak da versusu baştan kazanandır.
  11. görsel
    robin hood
    #992650 | 23/10/2016 12:01 
  12. 7
    (bkz: ankara simidi)
  13. görsel
    tuzruhu
    #992660 | 23/10/2016 12:51
  14. 8
    gevreğin ortasına konmuş boyoz.
  15. görsel
    ugur
    #992667 | 23/10/2016 13:09
  16. 9
    domatesli ve kaşarlı boyozun hepsini alacağı vs.

    genclerfirinkafe.com/...

    karabiberli boyoz da iyidir ama bir yere kadar.

    edit: bi de gevrek sevmiyorum ben ya hu, kuru muru bir şey. zeytinli açma olsa neyse.
  17. görsel
    anoktainoktagnokta
    #992669 | 23/10/2016 13:40
  18. 10
    Bir hataylı olarak şaşkınlıkla izlediğim versus. Biz kağıt kebabı mı yesek, oruk mu yesek, döner mi yesek diye düşünürken adamlar simit diyor, boyoz diyor.

    Ha illa hamur işi karşılaştırması diyorsanız, bizim biberli ekmek bu ikisini 10'a katlayıp 2'ye böler, sonra dizinde sektirip kafa vurur.

    Hepsini denedim ve tarafımı seçtim.
  19. görsel
    PUTUK
    #992672 | 23/10/2016 13:52
    • İskenderunlu sınıf arjadaşım iki haftada bir getirirdi. Tadı hala damağımda. Biberli ekmek her türlü tokatlar.

  20. 11
    Alsancak unlu mamüllerde satılan çiğdemli simit varken ikisine de bok yemek düşer. Lakin alsancaktan alsancakğa tadı değişiyor şerefsizin. En güzeli karşıyaka'daki alsancakta hem simidi gevrek hem çiğdem güzel ve bol. Hafta içi Her sabah ordan, hafta sonu Hatay, güzelyalı'dan alıyom alsancak'taki bile karşıyaka'daki kadar güzel yapamıyor arkadaş.
  21. görsel
    mor pikaçu
    #992689 | 23/10/2016 15:43
  22. 12
    tercihimi boyozdan yana kullanacağım versustur. gerçi kulvarlar farklı, olsun.
  23. görsel
    lambadalumbada
    #992705 | 23/10/2016 16:53
  24. 13
    boyozun bir adım önde olduğu karşılaştırmadır. simit her yerde bulunur. boyoz daha nadir.
  25. görsel
    kedi
    #992740 | 23/10/2016 19:08
  26. 14
    Tabi ki de boyoz.Yanında da haşlanmış yumurta bir klasiktir.
  27. görsel
    düdük
    #992766 | 23/10/2016 20:19
  28. 15
    vay amk hamur için bu kadar kapışılır mı lan ?

    biri simit, diğeri milföy amk.
  29. görsel
    sefa pezevengi
    #992771 | 23/10/2016 20:31
  30. 16
    (bkz: çibörek)
    (bkz: tşk)
  31. görsel
    kutup
    #992779 | 23/10/2016 20:54
  32. 17
    yumurtayla boyoz varken ankara simidi kim yaa?

    tabi ki boyoz.
  33. görsel
    samur
    #992781 | 23/10/2016 20:57
  34. 18
    Ankara simidi önce yumruk atar sonra tokatlar.
  35. görsel
    dolorousedd
    #1547516 | 23/10/2018 00:38
  36. 19
    bursa simidi diyorum ve gidiyorumm.
  37. görsel
    sasakiakane
    #1547518 | 23/10/2018 00:39
  38. 20
    Ankara simidi tek atar. Ah gönlümün efendisi...
  39. görsel
    çorbacı
    #1547528 | 23/10/2018 00:50
  40. 21
    (bkz: Taze bir boyoz ankara simidine gevrek dedirtir)
  41. görsel
    Koltuk sevdalısı
    #1547563 | 23/10/2018 03:14
  42. 22
    mide kanaması geçirmek isteyenler için boyoz denen zıkkım birebir.
    allahım o ne iğrenç yağlı, tatsız, gereksiz ve bomboş bir yiyecektir öyle,
    izmirliler gerçekten çok midesiz insanlar.
  43. görsel
    bruce wayne
    #1547674 | 23/10/2018 10:33
  44. 23
    simit her türlü tokatlar ayrıca boyoz bence tamamen izmirlilerin popülarite pompalamasından ibaret poğaça bile olamamış kahvaltılıktan ibaret..
  45. görsel
    kara12
    #1547675 | 23/10/2018 10:34
tümünü gör