ankara'da mutlaka yapılması gerekenler

  1. 1
    atatürk orman çiftliği'nde kokoreç yemektir.
  2. 2
    melih gökçek'e küfretmek.
    fışkıyeleri kırmak.
  3. 3
    özgaziantep'de tavuk iskender yemek
  4. 4
    lise yıllarından kalma alışkanlık karanfile oturup gelene geçene bakmak.
    8 yıl ankarada yaşadım bundan başka şey gelmedi. hakketten ne var la bu ankarada *
  5. 5
    (bkz: ankara'da kesinlikle yapılmaması gerekenler)
  6. 6
    (bkz: dayıyla bir gece)

    yani.
  7. 7
    (bkz: aspava)'da döner yemek.

    aslında döneri değil de, mezeleri gömmek.
  8. 8
    ''tamam şimdi güzel memlekette, denizi yok yea'' diye yakınmak.
  9. 9
    17.00-18.30 arası batıkent metrosuna binmek.
  10. 10
    bir sonraki yerel seçimde melih gökçek'e oy vermemek.
  11. 11
    Mode XL dinlemek
  12. 12
    "Ankarada ya okunur ya da aşık olunur" diyerekten aşık olup dünyanın kaç bucak olduğunu görmek.

    Sonuç olarak da mezuniyeti geciktirmek.
  13. 13
    öncelikle hamamönüne gidiyorsunuz orada azıcık bir tur atıp bissürü fotograf çekiyorsunuz, hatta sabahtan gittiyseniz kahvaltınızı da orada yapabilirsiniz.. sonrasında yürüyerek samanpazarının girişi değil de bir üst girişinden yokuş çıkıyorsunuz birüsü kalaycı falan var hatta orada.. hee altındağ belediyesinin olduğu taraftan.. az gidip uz gidip koç müzesine geliyorsunuz o yokuşu çıkmaya devam ederiken, müzeyi gezip adam yapmış yeeaaa diye şaşırmak isterseniz en son giriş üç tl idi.. ister gezdikten sonra ister gezmeden hemen yanındaki sokaktan aşağı iniyorsunuz derken orada pirinç hanı na bir uğruyorsunuz.. kare şeklinde ortasında avlusu olan bir bina işte.. paranız varsa bir çok şey alıp çıkabilirsiniz hele bir de antin kuntin eski şeylerden hoşlanıyorsanız.. paranız yoksa, hanın içini gezerken enteresan bir dükkan keşfedip, dükkan sahibesinin de kusura bakmayın arkadaşım gelmiş siz bir şey olursa bana seslenirsiniz gazıyla o dükkanda ne var ne yok maskedir şapkadır vs.. deneyip foto çekip hiç bir şey almadan da çıkabilirsiniz.. sonra pirinç hanını tamamladıktan sonra da ver elini ankara kalesini diyor yolu bilen birinden öğreniyorsunuz. sonra gidin işte takatiniz kaldıysa....

    gibidir.
  14. 14
    uzaklaşmak için hemen bir bilet almak.
  15. 15
    Dönüş biletini almak.
  16. 16
    Karanfil'de, yüksel caddesi'Nde, konur sokakta yürümek ama yürürken çevrenizdeki binaların üst katlarına doğru da bakın. yüksel caddesinde banklarda otururken çevrenizden geçen insanları izleyin. içecek bir şeyler de alabilirsiniz.
  17. 17
    Ankara Üniversitesi Cebeci kampüsünün karşısındaki simitçilerde oturun.Ama böyle saatlerce oturun. İnsanların koşuşturmasını izleyin.
  18. 18
    Güneş batmaya yakın, 50.yıl parkının en yüksek yerine çıkıp bir dal sigara için.
  19. 19
    sevdiğiniz arkadaşlarınızla bir gece bestekar sokakta kalabalığa karışıp alkol tüketmek ve yaz-kış farketmez seğmenler pakında vakit geçirmek.
  20. 20
    tuzruhu ile bir çay içmek

    (bkz: ankara çok güzel gelsenize)
  21. 21
    mevsimi geldiğinde parklardaki sarı yaprakları ezmek, çocukluğuna döndürür insanı.
  22. 22
    anıtkabirin süslediği şehirde ulucanlar cezaevi müzesini ziyaret etmektir.
  23. 23
    aşağı ayrancıyla yukarı ayrancının ortalarında bi yerde park var oraya gidin.
  24. 24
    tunalı ve kuğulu park'a uğramadan geçmemek
  25. 25
    düzenli mastürbasyon. buranın kızlarını tavlamaya çalışacağınıza kooperatife falan girin, daha kısa sürede amacınıza ulaşırsınız.
tümünü gör
dizi izle