idris usta

  1. 1
    youtuber. samimi, enerji dolu, koca yürekli kardeşimiz.

    www.youtube.com/...

  2. görsel
    özgür demokrat
    #876146 | 11/06/2016 17:31
  3. 2
    biraz deli biraz manyak youtuber.

    sadece dinleyin, dediklerini uygulamayı veya düşünmeyi hiç aklınızdan geçirmeyin!

    kodumun delisi, bok gibi para yaparsınsşdfksşdf

    www.youtube.com/...
  4. görsel
    hac
    #1011024 | 16/11/2016 20:13
  5. 3
    bayılıyorum bu adama amk. bunlar bok bok.

    www.youtube.com/...
  6. görsel
    naylon
    #1083179 | 08/02/2017 20:01
  7. 4
    kendi işinizi başlatın abicim. bok gibi para yapın. hazır yiyici pezevenkler sizi.
  8. görsel
    kutup
    #1083188 | 08/02/2017 20:08
  9. 5
    www.youtube.com/...

    adam gibi adam. önce bir kahvemi içeyim, şimdi bir de osurayım, gelsin 40 dolar :d:D kasdkjasd
  10. görsel
    faun
    #1088625 | 17/02/2017 20:40
  11. 6
    sevimli, sempatik ama tokatçı tipi var adamda, gözleri fırfır fırıldak aq en fazla bi kahve ısmarlarım onuda kardeşler kıraathanesinde
  12. görsel
  13. 7
    tam boku temizliyorum, karı geldi sordu bana idris usta nerelisin?
    amına koduğumun karpuz götlü karısı bok temizlenirken mi sorulur bu?? aoıjasdjasdas
    italyanım desem inanmaz, bir italyan bok temizler mi? bir alman, bir ingiliz bok temizler mi?
    düşündünm taşındım acaba kürt mü desem ajksdiasdailksdilkasdklaskdlasmdaslkmasmk
  14. görsel
    faun
    #1091809 | 23/02/2017 20:08
  15. 8
    www.youtube.com/...

    Yeni video atmış usta, köpek boku temizlemeye coşkuyla gidiyor :d

  16. görsel
    faun
    #1098697 | 09/03/2017 23:31
  17. 9
    iki yudum şarapla at gibi kişnemeye başlayan bir abimiz.
    www.facebook.com/...
  18. görsel
    cordelio
    #1116125 | 11/04/2017 20:39
  19. 10
    "auvvvv abicim üç şişe şarap içtim kendime gelemedim" sözünün sahibi manyak youtuber. abd'de para yapmanın yollarını anlatmaktadır.
  20. görsel
  21. 11
    kendi işini kurdun mu?
    yok!
    az kullanılmış karı buldun mu?
    yok!
    ne yapıyosun?
    idris usta sikimi kaşıyorum.
    pezevenk ne biçim konuşuyosun lan? sikini kaşıma zamanı bitti oğlum kafanı kaşı!
    hazır yiyici pezevenk!
  22. görsel
    hac
    #1195619 | 21/07/2017 04:54
    • olm aylar sonra video geldi nasıl sevindim anlatamam amk aslşdgjkadlşkfj

    • uff bir de 2 tane üst üste attı rahatladım motive oldum aq sşdfsşdfsşfs

    • www.youtube.com/...

      ne zaman dertlensem götümün üstüne otursam şu videosunu izliyorum amk. muhteşem bir varlık bu adam ya.

    • bu dede muhabbeti efsaneydi ya :D

      youtu.be/...

      şu sahneye de hastayım sğdfşlsidflsi

  23. 12
    En son bi evin tesisatını mı ne yapıyordu kadın biraz yaşlıymis sürekli kadına karpuz götlü büzüşmüş karı tarzı bir şeyler deyip duruyordu. İlk baslarda ne diyo bu diyorsun sonra biraz güler gibi oluyorsun biraz daha sonra mal lan bu deyip kapatıyorsun. Görgüsüz birazcık. Kahvesi olmadan video çekemiyor, arabasıyla amerikayi göstermeden yapamıyor. Yoldaki adama selam verip arkasından pezevenk diyo anlamıyorsun ne yaptığını adamın kafa inanılmaz tuhaf.
  24. görsel
    Nusantara
    #1195621 | 21/07/2017 05:00
    • Manyak karı diye bagirmasi ve bi yudum şaraptan sonra at gibi kisnemeleri efsane ajsjssdj

  25. 13
    563. bölüm videosu "türkiye'den kaçışlar rekor seviyesinde medya yansıtmıyor" temalı olan abd'de yaşayan türk.
  26. görsel
    kutup
    #1234343 | 26/09/2017 21:04
  27. 14
    bildiğiniz tüm motivasyon tekniklerini unutun...
    www.youtube.com/...
  28. görsel
    takemeunder
    #1326217 | 21/01/2018 02:00
  29. 15
    Harika bir insan. Ne zaman motivasyona ihtiyacım olsa açar izlerim.
  30. görsel
    takemeunder
    #1432345 | 30/05/2018 19:27
tümünü gör