hayat ve sürprizler

  1. 1
    Hayat sürprizlerle doludur, hele ki o sürpriz en istediğiniz şeyse sizden iyisi yoktur, fakat hiç bitmesin istersiniz. Keşke daha fazla sürpriz yapılsa mutlu olsak diye tahayyül edersiniz. Beklemediğiniz bir an aniden gelen her şey çok anlamlıdır, keyfini sürün.
    Hayat anda güzeldir yani şu andır, düşünmeyin ertesi günü veya geleceği...
    Yatağınıza yattığınızda her zaman istediğiniz şeylerin hayalini kurun her gün yapın bunu, bıkmadan usanmadan!
    Mümkün olan şeyler zaten sizindir, imkansız dediğiniz şeyler bile sizin olabilir, tabi onlara imkansız etiketini yapıştırmıyorsanız.
  2. görsel
    esmer günler
    #875567 | 11/06/2016 04:44
  3. 2
    Üniversitede 6 kişiden yedigim dayagi mi, kavgayi ayirirken bicaklandigimi mi, surgun edildigimi mi, borc bataginda oldugumu mu vs.. Neyi anlatayim amk.

    Hayat ve sonuçlar. Surprizi yok. Firsatlar cikar, degerlendirirsin. Bazilarina hic bi sikim cikmaz. O ayri tabi.

    Olsun. Yine de hayat guzel. Gokyuzu yerinde, gunes doguyor, internetim var, 5 inç telefon ekranım, cam kenari otobus biletim. Hahahhaaha

    Amkoduklarim.
tümünü gör