radyo

Kutup sözlük'te diğer sözlük başlıklarının kilitli olması

  1. 1
    (bkz: sözlük savaşları 2016)
    #873437 berbat süleyman | 10/06/2016 09:02
     
  2. 2
    az evvel denediğim ve doğru olan durum demek ki neymiş şeffaf bir sözlük değilmişiz..
    #873441 sıradan çinko pil | 10/06/2016 09:05
     
  3. 3
    sözlüğe gelen her yeni yazar dalgasının keşfettiği müthiş durum.

    bununla ilgili açılmış rahat 10 başlık var. biz alıştık zamanla siz de alışırsınız.

    #873444 siyah kırmızı | 10/06/2016 09:14
     
  4. 4
    Burdada asosyal sözlük başlığı kilitli ?
     
  5. 5
    aslı astarı olmayan iddialar.

    denemek için alem sözlük'ü arattım direk çıktı.

    aha dayıya sor www.exkutupsozluk.com/...
    #873449 alevi isid lideri | 10/06/2016 09:38
     
  6. 6
    Asosyal sözlük başlığının kilitli olması başlığı da kilitli. Ulan iyi ki bişey yazayım dedim.
    #932018 jaimelannister | 03/08/2016 00:33
     
  7. 7
    (bkz: kutup sözlük kutupçularındır)
    #932021 siyah kırmızı | 03/08/2016 00:34
     
  8. 8
    (bkz: faşizm susma zorunluluğu değil söyleme mecburiyetidir)

    demek ki sözlük faşist değilmiş.

    içim rahatladı ayol.
    #932675 Axl Fuckin Rose | 03/08/2016 02:32
     
  9. 9
    ohal'deyiz o yüzden dedirtendir. dışarı çıkış ve girişler de yassak.
    #932723 kafka | 03/08/2016 08:37
     
  10. 10
    (bkz: bedava reklamın yasak olması)
    #932728 sefa pezevengi | 03/08/2016 09:04
     
  11. 11
    yahu yazmayayım yazmayayım diyorum da çok saçma uygulama be. başka sözlüklerin reklamının yapıldığını görürseniz girdiyi silersiniz. başlık kilitlemek nedir?
    #948105 PUTUK | 27/08/2016 03:01
     
  12. 12
    Hatalı bir politikadır, saçmadır, fikir özgürlüğüne aykırıdır. Ticari amaç sebebiyle insanları susturmak aşağılık bir politika. Ne yani, siz kilitleyince bizler bilmiyor, konuşmuyor, ve varlıklarından şüphe mi ediyoruz? Yoksa daha çok begenilmelerinden mi korkuyorsunuz? Özgürlükçü olmayan bir platform adalet duygusu konusunda sıkıntılar yaşayan yazarlara da sahip olur, problem Yaşar.
    #950054 Charles CARMıCHEAL | 28/08/2016 18:00
     
  13. 13
    aklıma 1984 getirdi.

    (bkz: big brother is watching you)
     
  14. 14
    (bkz: tatava yapmayın)
    #950100 siyah kırmızı | 28/08/2016 18:21
     
  15. 15
    bana ilginç gelen durumdur, 3-5 tane sözlüğe baktım ve tabii ekşi dışında açık olan göremedim.
    saçma bir uygulama olarak görüyorum, saçma bir uygulama olarak gördüğüm bir diğer durum ise:
    (bkz: entrylerini silen bir yazarı yasaklı yapıp entrylerini geri getirme)
    #961880 agresif | 07/09/2016 21:39
     
tümünü gör