radyo
kayıt

formaliteden sorulan salakça sorular

  1. 1
    Genelde aile bireyleri tarafından sorulan sorulardır.

    (bkz: anneni özledin mi?)
    #718622 tepemdekihoroz | 15/03/2016 08:05
     
  2. 2
    (kitaplığa bakarak) "ya sen şimdi bu kitapların hepsini okudun mu?"
    #718623 zbigniew | 15/03/2016 08:13
     
  3. 3
    Ders antik hellen mitolojisidir ve sevgili hoca artemis tapınaklarından biri olan selçuk ilçesindeki artemision'dan bahseder.

    Bu sırada derste kendini gösterme çabasında olan öğrenci elini kaldırır ve söz alır "tapınakta rahibe var mıydı hocam?" der Ve mitoloji bitmiştir. artemis yaralı, olympos üzgündür.
    #718627 strogoff | 15/03/2016 08:22
     
  4. 4
    efendim ilişkiniz nasıl gidiyor?
    #718630 cok kötüyüm | 15/03/2016 08:34
     
  5. 5
    (bkz: naber, nası gidiyoo)
    #718635 dokken | 15/03/2016 08:48
     
  6. 6
    sen mi yaptın şimdi bunu?
    #718650 komşusutokkenaçyatan | 15/03/2016 09:35
     
  7. 7
    (bkz: geldin mi?)
    #718671 kelkorkirpi | 15/03/2016 10:30
     
  8. 8
    arkadaşım iş telefonunu arayarak şu soruyu yöneltiyor:

    -nerdesin?
    #718673 pipiringo | 15/03/2016 10:32
     
  9. 9
    (bkz: iyi misin? )

    Sanki kötüyüm desem bir şey yapacaksın. Umrunda olmadığımı biliyorum. Boş konuşup kafa şişirmeye gerek yok.
    #718714 raptiyenazırı | 15/03/2016 11:47
     
  10. 10
    (bkz: bir şeye ihtiyacın var mı? bak bir şeye ihtiyacın olursa bir telefonun,mesajın yeter.)
    #718716 honkiponki | 15/03/2016 11:52
     
  11. 11
    (bkz: şu an online yazarlar ne yapıyor)
    net.
    #718717 atsuki koyama | 15/03/2016 11:52
     
  12. 12
    Bu sene okul bitiyor mu?

    Biliyorsun işte bitmiyor ne diye sorup durursun ki.
     
  13. 13
    Özellikle telefonda konuşurken naber soruları. Aşırı samimiyetsiz. E zaten başka bi durum için aradığını biliyorum ne gerek var uzatmaya? Direkt söyle ne diyosan.
    #718756 koalamsı kedi | 15/03/2016 13:02
     
  14. 14
    (bkz: büyüyünce ne olacaksin? )
    (bkz: ananın amı )
    #718759 robertpires | 15/03/2016 13:04
     
  15. 15
    nezaketen sorulan sorular olsa gerek. bir yerden geçerken yolu kapatanlara hitaben ''geçebilir miyim?', ''müsaade eder misiniz?'', minübüste inmek için ''müsait bir yerde inebilir miyim?'' gibi. ne diyecek muhattabınız? hayır ben bu yolu bilinçli taksirle geçişlere kapadım, geçemezsiniz, ya da cık, inemezsin, bir kişi daha sorsun beraber inersiniz mi diyecek?
    #718779 pierre woodman | 15/03/2016 13:43
     
  16. 16
    (bkz: eee daha daha nasılsınız )
     
  17. 17
    salkjdhsad.

    ege'de bolca karşılaşabileceğiniz sorulardır.

    ilkbahardan sonbahara kadar bitmeden gelen sorulardan biri.

    bir grup teyze kapı önünde oturmaktadır. oradan geçen bir başka teyze ya da teyzeler;

    oturupdurumusunuz?

    #718801 doctor | 15/03/2016 14:31
     
  18. 18
    (bkz: hocam veren çıkıyo mu)

    #718805 red hot chili peppers | 15/03/2016 14:43
     
  19. 19
    (bkz: hiç mi yok)
    #718812 pafküf | 15/03/2016 14:49
     
tümünü gör