tv

ezhel

  1. 1
    (bkz: ais ezhel)
  2. görsel
    baran
    #716010 | 13/03/2016 11:04
  3. 2
    ais ezhel ismini kaotik ve karmaşık bulduğunu tek isminin daha pratik olacağını söyleyen başkentli rapçi. underground rap hayatının ardından bandrollü albümü müptezhel gün yüzüne çıkmıştır. barış akpolatla trap, hip-hop ve reggae konularını ele aldıkları ve müzikal çalışmaları ile alakalı güzel bir röportaj yapmışlar. keyiflidir. bilen bilmeyen bir kulak versin (link: >>> : www.youtube.com/...)
  4. görsel
    başıbosch
    #1240744 | 07/10/2017 16:08 
  5. 3
    başlığı ezel olarak okuyup heyecanla girmiştim ama ezheli tanımıyorum.
  6. görsel
    fikirbanka
    #1240772 | 07/10/2017 19:17
  7. 4
    Bu şarkıcıyı bana öneren arkadaşımın ta amına koyayım. Süleyman mührü basayım götüne, satanistlere satayım...

    "Moruqq ezhel sistem eleştirisi moruqq, bildiğin Türkçe rap gibi değil 11!!111!!!" Dediği için bir kere daha amına koyayım.

    Tek dinlediğim şey: "kir, pas, ankara, sokaklar, esrar, ot, kir,pas, Ankara, bira, seks, esrar, ot, daha fazla ot, o kadar çok ot ki götüme escobar girsin, ot"

    Başka da bi sikim yok afedersiniz.
  8. görsel
    octopus
    #1253701 | 05/11/2017 01:47 
  9. 5
    Başlığı görünce afedersiniz sevenleri incitmek istemem ama kusasım geldi.
    Öyle dinledim beğenmedim bile demiyorum, tam anlamıyla etrafta dolaşan ezhel tayfa sebebiyle rahatsızım.
    Sevenlerden tekrar özür diliyorum.
  10. görsel
    mavinarsist
    #1253710 | 05/11/2017 01:58
  11. 6
    Dalga gecmek icin dinlemeye basladiktan bir sure sonra severek dinledigimi fark ettim.
    Utaniyorum bu durumdan biraz. Ankara'dan da nefret ederim, nasil oldu acaba bu birlesim...
  12. görsel
    agresif
    #1266234 | 26/11/2017 19:50 
  13. 7
    Tuhaf bir insan.

    Rap şarkılarında normal İstanbul Türkçesi konuşurken, günlük yaşantısında, vlog'larında angara bebesi gibi "gardaş nedyon la. Hadi gidek la" şivesinde konuşuyor.

    Enteresan bir adam hakikaten de.
  14. görsel
    octopus
    #1279477 | 09/12/2017 12:43
  15. 8
    twitter.com/...
  16. görsel
    yunowimnogood
    #1279479 | 09/12/2017 12:44
  17. 9
    bunu dinleyen yaşıtlarım ve büyük insanları engelleyesim geliyor. arkadaşlar pardon ama ergen misiniz? kulak zarınız mı patlak? neden böyle yapıyorsunuz?
  18. görsel
    OLDU O ZAMAN
    #1279977 | 09/12/2017 22:24
    • engellemek çok güzel

    • engel +1 plz.

  19. 10
    bu arada beatleri tr standartlarının oldukça üzerine olan bir rapper'dır kendileri.
    xx
  20. görsel
    freeasy
    #1288156 | 17/12/2017 22:16
  21. 11
    şarkılarının beatleri şaşırtıcı derecede güzel sözleri ise bir o kadar tekdüze ve hayal kırıklığı olan ankaralı rapper. müptezhel albümünün enstrümantal versiyonunu çıkarsa feci tutar.
  22. görsel
    fake slim shady
    #1310880 | 07/01/2018 23:45
  23. 12
    10 saniyede ezhel intro'su:

    İs pas kir kömür lastik çöplük ankara taşşak gibi bebe lan ot içiyom ot moruk kaffam taşşak gibi.
  24. görsel
    octopus
    #1310883 | 07/01/2018 23:47
    • Sosis salam ve bacon bebeee

  25. 13
    rap çok dinlemem hele türkçe rap asla dinlemezdim bu adamdan önce. bence en dikkat çekici yanı bütün kitlelere hitap etmesi. kafamı duvarlara vuruyorum lanet şey diye demesinin ardından bu bebe nasıl böyle aşık diyerek üç saniyede resmen doğu batı sentezi yapmıştır. bu çocuğu kötüleyen çoğu insana reggae grubunu atsak '' aa ne güzel iş yapmış'' tepkisi alırız muhtemelen.
  26. görsel
    alterfiend
    #1310895 | 07/01/2018 23:54
  27. 14
    (bkz: küvet)
  28. görsel
    neolmus
    #1310923 | 08/01/2018 00:07
  29. 15
    İs, pas, kir, kömür, plastik, çöplük, lastik, egzoz, esrar.
  30. görsel
    Jelibon
    #1310932 | 08/01/2018 00:11
  31. 16
    çöp. bak bu kadar net. adamın iki lafından biri uyuşturucu, esrar. ulan rap mi söylüyorsun torba mı tutuyorsun diyesim geliyor. yaklaşık 7-8 sene öncesinin kadıköy tarzı bu amına koyayım.
  32. görsel
    catharsis
    #1310952 | 08/01/2018 00:24
  33. 17
    3-4 sene önceleri hem sözleri hem altyapıları efsane olan, şimdilerde altyapıyı ne kadar geliştirmişse sözlerde sıçmış olan türkçe rap sanatçısı. öbür yandan enstrüman konusunda ki yeteneğine hayran olmamak mümkün değil
  34. görsel
    smoketheweed
    #1310960 | 08/01/2018 00:28
  35. 18
    sadece veyn dinliyor sanıyordum. haklıymışım. sadece o dinliyor.
  36. görsel
    jaimelannister
    #1310961 | 08/01/2018 00:28
    • Artık o da dinlemiyor en son kufrediyordu :(

tümünü gör