radyo
kayıt

babaların tuhaf davranışları

  1. 1
    lise zamanında bir dersin sınavında kopya çekmek için bacağıma kopya yazmıştım. sonra eve geldiğimde silmeyi unutmuş, şortumu çekmiş uzanmıştım. babam gelip görünce beni haşladı haşlamasına ama, okulu arayıp oğlunu, 'oğlum kopya çekmiş bilginize' diye şikayet etmek nedir be baba?
    #713641 cok kötüyüm | 12/03/2016 00:00
     
  2. 2
    #519215
    #713648 fındıkfıstık | 12/03/2016 00:04
     
  3. 3
    tell lie vision kumandasıyla ciddi düşünmesi.
    #713664 ashlee | 12/03/2016 00:10
     
  4. 4
    Kaç yaşınıza gelirseniz gelin oda kapısını tam kapatmaması
    #713971 zamazingo | 12/03/2016 00:59
     
  5. 5
    yarım ekmek yiyerek maç izlemesi.
     
  6. 6
    facebookta komik olmayan paylaşımlara gülmek, biz gülmeyince de bize küsmek.
     
  7. 7
    klima (23-25 ayarında) çalışırken oda kapısını sıkı sıkıya kapattırıp sonrasında çok soğuk oldu deyip ayarı 27'ye çekmek. ya kapıyı sökeceğim bu gidişle ya klimayı.
     
  8. 8
    Konuşmaması.
    Lan bir insan neden konuşmaz ? Bir şey soruyorum 5 gün 13 saatte cevap veriyo.
    Hayır neden konuşmuyorsun babacım ?
    Yoruluyo musun konuşurken?
    #951227 denixiz | 30/08/2016 11:07
     
  9. 9
    babam; çok rahat olması adam 73 yaşında ve bildim bileli sülalem raad modun'da.

    ben(baba olduğum için); çok rahatım kendimi bildim bileli sülalem raad modundayım..
    #951240 sıradan çinko pil | 30/08/2016 11:29
     
  10. 10
    hiç anlamadan bana küsmüş olması.
    geçen gün şöyle bir diyalog oldu aramızda;

    +baba şu araba nasıl?
    -bilmiyorum
    +nasıl bilmiyorsun hani geçenlerde sürmüştün süper makine falan demiştin
    -ee işte süpermiş
    +ya baba teknik özelliklerden bahsediyorum süper de nasıl süper?
    -internetten bak
    +sen sürdün işte birinci ağızdan duymak istiyorum.
    -duyma
    +iyi be iyi zorla konuşturuyoz seni de.
    -konuşturma o zaman

    küsünce konuşturmak zor oluyor.
    #951265 samur | 30/08/2016 12:48
     
  11. 11
    kendi hapşırınca "çok yaşa" demesi.
    bazen de kendine "seni seviyorum" diyor.

    çok egoist yeaa. tuhaf mıdır nedir.
    #951272 nilaylaylay | 30/08/2016 12:53
     
  12. 12
    saat 17 sularında eve geldi selamlaştık kapattığımız balkonu kendi yaşam alanına çevirdi ve şuan inatla orda bişiler kesiyo biçiyo birleştiriyo evde minik heykelcik var mesela ona bişiler yapıyo kendi kendine bişileri bozuyo düzeltiyo.
    neden böyle oldu ki bu adam
     
    •     
      doğal yaşam düzenini bulmuş bence. geçiyo bi süre sonra. yılların kurmalı saatini yağlıcam bakım yapıcam diye sökmüştü. sonra saatin çalma sesi içine kaçtı çalmaz oldu :D
      kutup | 1 yıl önce
    •  1   
      ya matkap sesi geliyo kutup Matkap neden?!?!
      ayçiçeği tarlasındaki kozmonot | 1 yıl önce
    •     
      hehe ^^ vardır bi bildiği :D
      kutup | 1 yıl önce
    •     
      az önce sordum makine okumuş o o bilirmiş Hsjjajsjzjxk
      ayçiçeği tarlasındaki kozmonot | 1 yıl önce
    •     
      bi bildiği vardır demiştim ^^
      kutup | 1 yıl önce
tümünü gör