iron fist

  1. 1
    az bilinen marvel karakterindendir. yakın gelecekte netflix sayesinde daredevil, jessica jones ve luke cage ile beraber defenders ekibini kuracak ve avengers'ın bakmayacağı ufaklıktaki işlerle ilgilenecek ekibin bi rüyesi olacaktır. dövüş sanatları ustası olan bu abimiz bedenindeki tüm chi enerjisini yumruğunda toplayarak karşısındakini tarumar edebilen biridir.
  2. görsel
    dikiştutmaz sabri
    #529798 | 12/11/2015 22:40
  3. 2
    (bkz: iron heights)
  4. 3
    Daredevil’da hayvan gibi yolu yapılmıştır.
  5. görsel
    cordelio
    #529822 | 12/11/2015 22:53
  6. 4
    bu yıl sonu gibi çıkacağını düşündüğüm dizi. game of thrones'ta loras tyrell rolünde oynayan finn jones'un canlandıracağı kesinleşmiş...
  7. görsel
    cordelio
    #681158 | 25/02/2016 23:42
  8. 5
    5 sezon vurduran adamı almışlar adamlara vursun diye iron fist yapmışlar, ayıp amk...
  9. görsel
  10. 6
    game of thrones dizisinde nymeria sand'i canlandıran jessica henwick'in colleen wing karakteriyle kadroya katıldığı dizi.

    not: bütün kadroyu taşımasalar bari amk.
  11. görsel
    cordelio
    #750761 | 03/04/2016 02:13
  12. 7
    trailerı çıkmış olan dizi: twitter.com/...

    güzel olacağa benziyor...
  13. görsel
    cordelio
    #831029 | 18/05/2016 00:06
  14. 8
    tekken filmindeki şehrin ismi.
  15. görsel
    ıMSCHROLLED
    #831032 | 18/05/2016 00:06
  16. 9
    tanıtımı yayınlanmıştır. çılgınateşte kavrulan loras'ı görüyoruz...

    www.youtube.com/...

  17. görsel
    cordelio
    #922071 | 22/07/2016 16:09
  18. 10
    netflix'in defenders ekibinin son üyesi olacak karakterdir. henüz bir anlaşılacak boyutta bir fragmanını göremedik ama eldekiler ile ve diğer netflix marvel ortaklıklarının genel yapısı itibarli ile yine güzel bir dizi olacak demek olasıdır.
  19. görsel
    dikiştutmaz sabri
    #923423 | 24/07/2016 12:20
  20. 11
    ilk sezonu 17 mart 2017 tarihinde yayınlanacak olan dizidir.

    defenders'ta kasım 2017 gibi gelir o zaman...

    ulan geçen gün mayıstı aq.
  21. görsel
    cordelio
    #982524 | 04/10/2016 18:45
  22. 12
    uzun fragmanı ile daredevil'dan sonra alamadığım marvel&netflix ortaklığındaki tadı verecek izlenimi yaratmıştır.

    durgun bir jesica ve senaryo karmaşasında yarısından sonra dökülmeye başlayan luke'tan sonra olacak gibi, umarım yanıltmaz.

  23. görsel
  24. 13
    2 dakikalık resmi fragmanı çıkmıştır. kesinlikle izlenir. kaçırılmaz.

    www.youtube.com/...
  25. görsel
    cordelio
    #1082617 | 08/02/2017 00:32
  26. 14
    nerede görsem aklıma love fist geliyor. hey gibi koca gta vice city
    love fist love fist love fist
    www.youtube.com/...
  27. görsel
    kutup
    #1082621 | 08/02/2017 00:37
  28. 15
    Dare Devil gibi olur umarım. 17 Mart'ta Netflix'te... Netflix olması da hoşuma gitmiyor çünkü kaçak kullanırken arada sıkıntılar çıkıyor.

    www.imdb.com/...
  29. görsel
    esmer günler
    #1096416 | 05/03/2017 02:36
  30. 16
    malum ortamlarda bulabileceğiniz dizidir.

    ilk bölümünü beğendiğimi söyleyebilirim.
  31. görsel
    cordelio
    #1102784 | 17/03/2017 18:12
  32. 17
    tüm bölümleriyle bugün itirabiriyle yayınlanmış dizi.
  33. görsel
    rocksijen
    #1102844 | 17/03/2017 20:32
  34. 18
    Netflix'in yeni dizi İron Fist'in tüm bölümleri bugünden itibaren izlenebilir.
  35. görsel
    esmer günler
    #1103135 | 18/03/2017 00:55
  36. 19
    netflix'in en son marvel karakteri dizisidir.

    daha sonra dizi hakkında düşüncelerimi daha kapsamlı yazarım belki ama şu anda son bölümü izlerken bir kaç şeyden bahsetmek istedim.

    öncelikle temelinde uzakdoğu dövüş sanatları olan bir dizi olarak dövüş sahneleri bana çok yavan geldi. gerek çekim açıları gerek koroegrafileri baya yetersiz gözüktü. daredevil'de gördüklerimizden sonra bu konuda açıkça çok şey beklediğim bir diziydi.

    -- spoiler --

    ana karaktere gelirsek bol bol arrow esintisi hissetmenin ötesinde. netflix-marvel ortaklığı işlerdeki en ergen ana karakter ile karşı karşıyayız. 15 senelik manastır hayatı hakkında neredeyse hiç bir şey görmüyoruz. ayrıca o kadar dünyevi ihtiyaçları gereksiz gören bir anlayışta yetişmiş biri için danny kardeş babamın şirketi, soyadım diye diye ortalığı birbirine katıyor.

    iron fist'im ben şöyle dalarım, böyle yamulturum diyen karakterimizin sezon boyunca gücünü hiç bir zaman istikrarlı kullanamamış olması, karşılaştığı her kötü adamın kendisini parmağında oynatmış olması komik olmuş.

    -- spoiler --
  37. görsel
    dikiştutmaz sabri
    #1103510 | 18/03/2017 16:24
  38. 20
    diziden geliyorum haberler bi yere kadar iyi çocuklar tabii bana göre...

    uzun zamandır dizi/film yorumu yazmıyorum sözlüğe biraz paslanmış olabilirim ama bi deneylim;

    öncelikle şunu belirtmeliyim ki marvel&netflix ortaklığında yapılar diziler sıralamasında bu dizi benim için daredevil'dan sonra 2. sıradaki yerini aldı. sebeplerine gelir isek;

    daredevil müthiş bir giriş yaptı ki 2. sezonuyla da bunu devam ettirerek sıralamamda aldığı yeri sonuna kadar hak ediyor.

    devamında gelen jessica jones benim için ağır işleyen bir yapıdaydı ağır işleyen yapısı çok sıkıntı olmasa da bu yapıyı yedirecek senaryo yeterliliğine sahip değildi. tabii purple man'in hakkını vermeden geçemem...

    sonrasında gelen luke cage'den oldukça ümitli idim aslında... hatta cottonmouth'a kadar enfes ilerliyordu dizi lakin dizinin mazotu cottonmouth'a kadarmış ondan sonra devam eden her bölüm bonboşş bi ilerleyiş gösterdi maalesef. tabii burada da cottonmouth ve dizi müziklerinin hakkını vermeden geçemem...

    evet sıra geldi iron fist'e... aslında bakılırsa jessica ve luke'tan sonra bu diziye çok yükseldiğimi söylemem hatta baya baya yayınlanıp geçse de defenders'a gelsek idi. diziyi bi çırpıda izledim, hiç sıkılmadan su gibi akıp gitti zaten 2. sıraya koymamın temel nedeni de bu durum... dizi kendini izletiyor çocuklar, hiç sıkılmadan bakmışsınız bitmiş.

    #1103510 no'lu girdide sabri bey'in spoiler içinde söylediği birçok şeye katılıyorum özellikle dövüş sahneleri kısmına, #689962 bu girdide de bahsettiğim üzere öyle adama böyle kareografi gfkljshghklasjklfh...

    şimdi biraz spoiler'lı kısımlara geçelim;

    -- spoiler --

    öncelikle dizideki flashback sahnelerinin kullanımı bence yerinde idi özellikle origin hikayesine çok fazla dalmayıp akış içinde kısa tutmaları iyi bir hamleydi zira diziyi bu kadar akışı yüksek hale getiren bu detay. bunu luke cage'de de uygulamıştı netflix ekibi ve gayet hoşuma gitmişti.

    devamında danny'nin neden bu kadar zayıf kaldığı çok göze batmış ama hem normal dövüş eğitiminin hem de fist eğitiminin yarıda kalmış olması bunu mantığa oturtuyor zira dizide izlediğimiz olmuş bir iron fist değil olmaya çalışan bir iron fist bu gözle değerlendirildiğinde daha iyi gelecektir dizi göze.

    yine bu kadar kolay kandırılan bir yapıda olması göze çarpan bir eksiklik gibi ama 15 yıl insan içine çıkmamış birini piçliğin kol gezdiği ny'e bırakırsan çok garip durmuyor başına gelenler önceki yorumda dediğim gibi dizide izlediğimiz karakter her hali ile olmuş değil olmaya çalışan bir tip.

    girdinin başında dediğim bi yere kadar olmuş kısmına gelir isek benim için dizideki en olumsuz ve en kabul görmeyen hadise mevzunun defenders'a bağlanmadan sonlanması. diğer ekip üyelerinin dizideki karakterlerinden çoğunu burada gördük ama kendilerini hiç göremedik ve nasıl bağlanacakları soru işareti. sanırım netflix nasıl birleştikleri olayını direkt defenders dizisinde göstermeyi planlıyor ama o birleşme geyiğini bu dizilerde sağlayıp orada direkt olaya girseler daha doyurucu olurdu diye düşünüyorum.

    ha unutmadan son olarak dizide banshee ekibinden job ve Kurt Bunker'ı görmek ulan banshee öyle biter miydi orospu çocukları düşüncemi yeniden gün yüzüne çıkardı gfdslkagjklfhasdjkfg...

    -- spoiler --

    evet dizi çok mu mükemmel? kesinlikle değil ama izlenebilirlik açısından oldukça yüksek bi çerezlik, izleyenlerin de yazık oldu şu kadar vaktime diyeceğini sanmıyorum.

    • job'u tipten değil ama sesten direk tanıdım... :)

      birde spoiler sayılmaz herhalde dizide çin diye new york'da bi limanı yedirme çabaları kötüydü...

    • cgi'a çok bütçe ayırmamışlar sanırım eli parlasın yeter demişler gfjdhşlksdjfşlhksdklfh

  39. 21
    Neden bilmiyorum ama bu diziden kopamıyorum. Süper mi? Hayır. Güzel mi? Evet.
    O halde nede kopamıyorum? Acayip bir duygusallık ve bağ var bir de samimi geldi bana oyuncular. İron Fist'in kardeşini canlandıran kadın oyuncu zaten favorimdir. Dizinin açılış müziğini Daredevil'in müziğine ve içeriğine benzettim.
    Tabi ki onun eline su dökemez dizi ama yoklukta iyi gidiyor.
  40. görsel
    esmer günler
    #1105224 | 22/03/2017 00:53
  41. 22
    sanki bir arrow havası.
    şaka lan bütün süper kahraman hikayeleri zaten birbirini araklıyor.
    dc marveli, marvel dc'yi.
    diziyi üç bölüm izleyebildim henüz, bizim eşcinsel loras bu diziye gitmiş gibi gözüküyor.
    benim dikkatimi çeken ise çinli hatun, görünce eridim.
    lan dizi hakkında bilgi verecektim az zorlasam fantazimi anlatacağım her neyse, dizinin ilk iki bölümü beni biraz boğsa bile üçüncü bölüm hızlanır gibi oldu.
    bildiğimiz üzere the defenders isimli dizi için tanıtılan süper kahraman, tutarsa devam ederiz mantığında adamlar.
    daredevil gerçekten iyiydi, jessica jones eh işte ama luke cage benim için tam bir faciaydı.
    bu dizi için şimdilik iyi gittiğini söyleyebilirim.
    sadece çinli hatun için bile izleyebilirim, aslında böyle huylarım yoktur ama yalnızlık mı dersin?
    ama sevgilim var, açgözlülük lan bence.
    kısacası izlenebilir bir dizi.
  42. görsel
    maedhros
    #1108730 | 29/03/2017 01:38
  43. 23
    Dizi ilerlemeye başladıkça bazı sıkıtılar çıktı. Bana bir filmi anımsatıyor ve çıkaramıyorum. Özellikle 8.bölümde meydana gelen olaylar... Daha fazla şey bekledim demek ki diziden. Tabi bir de istemediğim bir karakter öldü. El, Danny ve babası arasında bir hikaye var ve bu hikayenin gidişatının nereye gideceğini merak ediyorum. Bazı sahneleri çok zorlama olmuş ve Danny role oturmuyor.
  44. görsel
    esmer günler
    #1112058 | 04/04/2017 03:12
    • Çerezlik kung-fu dizisine gereksiz anlam yüklemişsin

    • Çerezlik kung fu dizisi olduğunu düşünmüyorum. Beğebdim fakat benim kafamdaki ile örtüşmedi benim için hiç bor dizi çerezlik değildir.

  45. 24
    luke cage'in 2. sezon kadrosuna katılmış olan marvel'in the flash'i.

    habire dayak yiyor aq salağı.
  46. görsel
    cordelio
    #1239766 | 05/10/2017 05:45
  47. 25
    2. sezonu 7 eylül'de başlayacakmış. güne puanımı düşürdü.

    keşke ilk bölümünde final yapsaydı...
  48. görsel
    cordelio
    #1467120 | 20/07/2018 08:00
tümünü gör