sözlükle ilgili istekler

  1. 1
    kutup sözlük'ün gelişimi ve içerisindeki ufak tefek aksaklıkların önüne geçebilmek için yazarların dile getirdiği isteklerdir.
  2. 2
    Mobil istiyoruz. Ayk bize mobil sözlük yap yoksa çocuğumu keserim.

    Tanım: yapılmayacak olan isteklerdir.
  3. 3
    dikkate alınırsa sonuçları faydalı olacak istek ve şikayetler bütünü.

    yazarın, yazdığı herhangi bir başlık altında, kendi girdisinden sonra girilmiş girdileri listeleyen bir buton olması çok faydalı olur. yani bu butona tıkladığımızda, yazdığımız herhangi bir girdiden sonra bir şey yazılmışsa o girdinin olduğu başlığı görebilmeliyiz. örnek olarak, ekşi sözlük'te bulunan "son" butonu.
  4. 4
    artı eksi butonu çıkmıyor.
  5. 5
    eyes wide shut tarzı zirve yapalım ^^
  6. 6
    party hardcore tarzı zirve ile cilalayalım.
  7. 7
    enty girsin yazarlarımız.eğer ki entry girmeyi sevmiyorsa yazarlarımız sözlük yöneticileri yazarları teşvik etsinler.ne bilim kırmızı kurdele taksınlar,yaldızlı karne versinler bari en azından ayda bir en iyi yazar secip nazar boncuğu taksınlar!yada sözlüğün farklılığını koyduğu sanal ortamda hazırlanmış sertifika gibi bi şey verin bari-karne gibi bi şey-.teşvik yok engel çok!

    sloganımız:"Sözlük yazarına sahip çık"
  8. 8
    arkadaş ekleme olayı olmalı
  9. 9
    kutup sözlüğe girildiğine sağ ya da sol kutubu seçip girsek de hem sağda hem solda iki tane frame çıkmasa daha güzel olurdu bence.soldan canı sıkılan ana menüye gelip sağa geçebilse misal.
  10. 10
    yazar tarafından beğenilen ve ileride gerekli olabileceği düşünülen girdiler "favori/arşive ekleme" gibi bir özellikle profilde bir yerlere kaydedilebilse ve gerektiğinde oradan kolayca ulaşılabilse güzel olur.
  11. 11
    radyonun sözlük'te de kısa yolu olsun. ne çaldığı görülsün.
    yazdığımız uzun mesajlar da iletilsin kısa ve öz yazmak zorunda kalmayalım.
  12. 12
    aradım ama bulamadım, belki de var, varsa biri aydınlatabilir yok eğer yoksa, başlıkta ara fasilitesi olsun.
  13. 13
    pilavlı da alınan mesajın zaman göstergeci olsun.
  14. 14
    1-"kenara koy"duklarımızı o başlığa tıklamadan da görebileceğimiz bir yer olsun. (zaten varsa bana bi haber edin)
    2- sözlük radyosunda çarkı adı ve şarkıcı adı görünsün.
    3- tüm girdilerimizi, entrylerimizi görebilelim.

    tişikkirlir sipiriminlir.
  15. 15
    merhaba admin bey,

    1 - nick altı girildiğinde bildirim gelmesi.
    2 - entri düzenlendiğinde ilgili entri altında xx.xx.xxxx tarihinde düzenlendi şeklinde uyarı çıkması.
    3 - künye vb bir isim altında yönetici, moderator, editorlerin veya gammazların isimlerinin belirtilmesi. muhtemelen bir yerde vardır fakat sözlükteki abi amca unvanının bir karşılığı, reklamı olmalı be müdür :) herkesin görebileceği bir yerde olması kanımca daha iyi olacaktır.
    4 - karma puanı etkileyen fucktörler adı altında minik bir body title olması da (ki solun sağdan biraz daha etkili olması kanaatindeyim) bilen bilmeyen herkesin o puanının nasıl oluştuğunu öğrenmesi ve bilinçlenmesi açısından etkili olacağı

    hususunda,

    Saygılarımla,

  16. 16
    sosyal lig tüyolarının yazıldığı ufak bir kayan sohbet panosunu anımsatan pencere olsa hoş olurdu
  17. 17
    daha akıcı olsun istiyom. yeni yazarlar olsun, kaynaşalım , mutlu olalım. hiç kavga olmasın.
  18. 18
    bize karı bulsun.
  19. 19
    takip edilen yazarlara tıklayınca direk sol frame'DE GÖRÜNSÜN MESELA NE YAZMIŞLAR.BÖYLE BAŞLIK BAŞLIK HEPSİNİ FRAME'DE GÖRMEK DAHA İYİ OLURDU BENCE.
  20. 20
    sözlük besmele ile açılsın.
    erkekler ve kızlar aynı başlıklara yazmasın.
    günah!
  21. 21
    (bkz: lag var)
  22. 22
    bu bizim, yazarların özverisiyle olacak biliyorum ama gündem başlıkları gereken değeri görsün.
  23. 23
    yazarların yazdıklarını gönder butonuna basmadan önce son kez okuması. anlatım bozukluğu, başlığın talebine cevap doğru cevap verebilme gibi önemli hususlar açısından olumlu sonuçlar doğuracaktır.
  24. 24
    (bkz: sözlük bize bağmir )
  25. 25
    tildensiz olly, olly değildir. banlansın.
tümünü gör
dizi izle