kutup sözlük yazarlarının telefonuna gelen son mesaj

  1. 1
    kutup sözlük yazarlarının telefonuna gelen son mesajı ifşasıdır...

  2. 2
    tebrikler! nesine.com'da oynadığınız kupon size 33.00 tl kazandırdı. büyük ikramiye 2.000.000 tl! bugün çekiliyor, son biletler nesine.com'da...
  3. 3
    İndirdim bro.
  4. 4
    (bkz: aynen)
  5. 5
    ramazan'da huzur var. Huzur yazıp 3520'ye gönderin; yaşadığınız ilim iftar-imsak vakitleri Ramazan'a özel ayet hadis ve dualar hergün cebinize gelsin. 6 TL..

    Bu arada Ramazan her defasında büyük harflerle yazılmış. Sonra; din tacirlerin eline düştü diye bi'kaç kelam laf edince biz topa tutuyorsunuz. Bravo!
  6. 6
    rehberde kayıtlı olmayan bir numaradan gelmiş mesajdır.

    "kanka ben gelmiyom başka zaman buluşalım dedelerde gelmiş... arabadayım."

    kiminle buluşacaktım? dedeler kim? ne arabası? federaller mi peşimde? tövbe bism.
  7. 7
    iban yokmuş. Hesap no: ****-*******

    böyle hep sözlük. ödemeler falan. zengin olmak zor.
  8. 8
    sexshopum.com 'u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. ürününüz kargoya verilmiştir.

    *
  9. 9
    (bkz: ghhshshsh)

    Durduramıyorum, random gülüyor. Utanmadan bi de cevap bekliyo yaa.
  10. 10
    'Pazar Firsati 2 Kisilik Tum Ortaboy Pizza'lar 13.90 TL 2 Adet Tum Ortaboy Pizza'lar 26 TL
    3 TL Farkla Yoresel Lezzetler Firsati
    Tel : 347 15 15'

    Dominos'tan aro.
  11. 11
    son 3 mesaj:

    1048: e-posta bilgilerinizi güncelle...
    turckcell: 539..... numaralı hattınızı faturasının son ödemes...
    turkcell: goz doktaro oyunu ile çocuğunuzu...

    (bkz: yalnızlığın belirtileri)
  12. 12
    teb kredi kartlarınızın nakit çekime kapanmaması için sonu xxxx olan kartınıza ait ekstre borcunun en az asgari tutarını ödemelisiniz.

    taktım borcu.
  13. 13
    sikini seviyorum.

    kız arkadaşımla mutlu bi beraberliğimiz var da.
  14. 14
    "sana sövmek istiyorum"
  15. 15
    '' pazar gecesi döneceğim''
  16. 16
    'Ah... Devam et, daha hızlı...'
  17. 17
    Elif ben.
  18. 18
    istediğinde bu zaten tamam.
  19. 19
    banu bi keriz buldum beni tepe prime'da ki newcastle'a götürcek. haber veririm durumları bye
  20. 20
    hemen hemen alın hadi.
  21. 21
    Duşa giriyorum çıkınca yazarım.
  22. 22
    woops dan gelmiş olan mesaj. uzun yazamam şimdi.
  23. 23
    günün olumlaması: tutkularımın ve arzularımın içimdeki gücü harekete geçiren en önemli araçlar olduğunu biliyorum.
  24. 24
    'bugün sana yemek yapacağım aç gel :*'*
  25. 25
    Her zamanki gibi turkcell'den gelen son mesajdır.İçeriği aynen şöyledir:

    "Çocuğunuz için yüzlerce bölüm çizgi film,sesli hikayeler ve oyunlar Cocuğum ve Ben uygulamasıyla artık cebinizde!Ücretsiz uygulamayı hemen indirmek için tıklayın "

    23 yaşında bekar bir öğrencinin nasıl çocuğu olabileceğini düşünürler anlamıyorum amk.
tümünü gör
dizi izle