sözlük yazarlarının en son aldığı ürün

  1. 1
    *

    bir anket.
    bir baslIk ararken tesadufenkarsIma cIkan baslIktIr.

    en son satIn aldIgIm urunler budur abd'nin 1 dolarI bile degil zira 5 lira tuttu.
  2. görsel
    sasakiakane
    #1538155 | 09/10/2018 22:51 
  3. 2
    bornoz. evet. yeşil bornoz.
  4. görsel
    Aegean Voyager
    #1538163 | 09/10/2018 23:04
  5. 3
    karışık kebap.
  6. görsel
    sateist
    #1538164 | 09/10/2018 23:06
  7. 4
    "flormar nourishing oil with vitamin E" ve "neutrogena spf20 el kremi". çünkü, kış geliyor ve evet ben el konusunda biraz takıntılıyım.
  8. görsel
    şecerüddür
    #1538169 | 09/10/2018 23:11
  9. 5
    10 liraya pijama.

    ustu 5 altI 5 tl. amerikanIn 2 dolarI kadar fiyat lan, cok hos.
  10. görsel
    sasakiakane
    #1558937 | 11/11/2018 21:16
  11. 6
    kitap aldım. tam tamına 41 lira bayıldım. koydu mu koydu orası ayrı ama yapacak bir şey yok.
  12. görsel
    Aegean Voyager
    #1558941 | 11/11/2018 21:21
    • Kidega'da enpara kampanyası var, 30 tl üzerine 15 tl indirim yapıyor

    • dayı ben interneti bu yönlerine alışamadım pan kitabevine gidip kitaba dokunmadan alamıyom xd

    • Kitabevinde kitaba dokun sonra netten sipariş ver evine gelsin

  13. 7
    İndirimden 45 tlye kedili pijama takımı aldım.
  14. görsel
    medusa
    #1558943 | 11/11/2018 21:26
  15. 8
    Koşu yaparken takmak için bluetooth kulaklık aldım. Bi tane fitnes yaparken kullanmak için almıştım zaten. Onu alalı daha 1 yıl bile olmadı. O kulaklığın fiyatı 250 ₺ kadar yükselmiş. Her şey çok pahalı mk. Minimalist yaşamayı benimsicem böyle giderse.
  16. görsel
    Herif
    #1558944 | 11/11/2018 21:29
    • Urbanears plattan 2 or jbl 450 li bir şey?

    • Jbl endurance sprint.

    • Ğstad bu tekliymiş ya ben kulaküstü ve normal sandım :( çok para çok :/

    • Ürün tanıtımındaki görseli aldatmasın. Tekli değil çift kulaklık bu. Çok pahalı olduğu konusunda haklısın ama piyasa öyle maalesef. Bu yılın başında 119 liraya aldığım samsung level u şu an 350-400 bandında satılıyor.

  17. 9
    (bkz: ağzımın payı )
    Yanlız teyze iyi fırçaladı helal olsun.
  18. görsel
    ttech
    #1558949 | 11/11/2018 21:40
  19. 10
    eve gelirken sarı kola aldıydım o olur mu acep?
  20. görsel
    sakulta
    #1558950 | 11/11/2018 21:42
  21. 11
    (bkz: stiletto)

    eziyetten başka bir şey değil ama bağımlılık.
  22. görsel
    victor nuhlid
    #1558953 | 11/11/2018 21:50
  23. 12
    (bkz: nesquik )
    (bkz: süt )
  24. görsel
    Mavidenbozma
    #1558973 | 11/11/2018 22:30 
  25. 13
    Macbook air.

    2900 liraya geldi. Ee beleşi sevmeseymişiz..
  26. görsel
    glen
    #1558974 | 11/11/2018 22:34
  27. 14
    (bkz: bebek kıyafeti)

    Ee teyze olmasaymışız o zaman.
  28. görsel
  29. 15
    gömülü şamdan.
  30. 16
    (bkz: lohusa pijama takımı )
    ee anne olmasaymışız o zaman.
  31. görsel
    optik baykuş
    #1559060 | 12/11/2018 00:39
  32. 17
    marlboro touch blue. yaklaşık 10 paket kadar. satılmıyor siktiğimin kışlasında..
  33. görsel
    robin hood
    #1559065 | 12/11/2018 00:49 
  34. 18
    (bkz: burn)
  35. görsel
    cordelio
    #1559069 | 12/11/2018 00:53
  36. 19
    şöyle bir düşündüm de kahvaltılıklar dışında hiçbir şey almamışım. Ne kadar boş yaşıyorum.
  37. görsel
    kryptonian
    #1559295 | 12/11/2018 18:44
  38. 20
    Çakmak. Kamyoncu olanından
  39. 21
    bugün bir kilo hıyar aldım. kuru ekmeğin yanında, yağsız beyaz peynirle parti yapıyorum, buyrun gelin beklerim. onun da kilosu altı lira olmuş.

    saolsun muhalefetimiz de türkçe ezan getirecek. nazım hikmet'in mezarını gezi parkına taşıyacak. bu ciddiyetle bu sene olmasa da, sonrasında kesin doyarız.
  40. görsel
    Memosh usta
    #1559349 | 12/11/2018 21:27
  41. 22
    su aldım kantinden
  42. görsel
    Koalamsı
    #1559369 | 12/11/2018 21:48
  43. 23
    dardanel yağı süzülmüş ton balığı
  44. görsel
    Cristiano Su
    #1559647 | 13/11/2018 11:36
  45. 24
    ki-
    tap.
tümünü gör