kutup sözlük yazarlarının geliş hikayeleri

  1. 1
    kutup sözlük yazarlarının sözlüğe geliş maceralarını anlatam anketimsidir... örneğin benim hikayem 1.5 ay önce sözlüğü kurma fikri ile başladı ve an itibariyle buradayım...
  2. görsel
    yunowimnogood
    #6209 | 29/12/2012 03:32
  3. 2
    geri sayım sayacını görüp adresini yer işaretlerine eklemek ve kader.
  4. görsel
    kokakirec
    #6213 | 29/12/2012 03:33
  5. 3
    level geçemedikçe sinir olduğum bir oyuna takıldım ve o arada kapılarını açtı içeri girdik.
  6. görsel
    benvekeyfim
    #6223 | 29/12/2012 03:43
  7. 4
    baktım itü' de reklamı yapılıyo, girdim.
  8. görsel
    robin hood
    #6224 | 29/12/2012 03:45
  9. 5
    önce orta asyadan kavimler göçü ile,

    sonra balkanlardan istanbula,

    sonra istanbuldan çeşitli sözlüklere,

    çeşitli sözlüklerden şu an yayın hayatından kalkmış kadı sözlüğe,

    kadı sözlükten alem sözlüğe,

    alem sözlükten kutup sözlüğe.

  10. 6
    kötü sözlükte gördüm geldim ...

    ardından ulu da hakkımda atıp tutulunca kalım dedim....
  11. görsel
    antikaw militarist
    #6228 | 29/12/2012 03:49
  12. 7
    alemlerden aktık geldik.
  13. görsel
    robin hood
    #6242 | 29/12/2012 04:14
  14. 8
    haxball oynarken bir arkadaşın tavsiyesi üzerine buradayım...mutluyum...huzurluyum...
  15. görsel
    fındıkfıstık
    #6264 | 29/12/2012 06:09
  16. 9
    itü'de reklam yapmaya çalışan ezikler gördüm.
    acıdım geldim. ama tasarım sıçışlarda, sıkış tıkış.
  17. görsel
    robin hood
    #6277 | 29/12/2012 11:19
  18. 10
    kendi başıma geldim. bir çağıran da mı olmadı pan? derseniz ki bu bir soru cümlesidir, yanıt bekleyen bir yanı vardır, üzerime düşeni yapar yanıtlarım. hayır çağıran olmadı. hiç bir yerde reklamını falan da görmedim. daha önce merhabalaştığım sözlükte baktım kimse yok, tekrar dut ağaçları dikmişler entrylerin yerine, arayış içine girdim. arayan belasını da bulur mevlasını da sözünü doğrular şekilde burayı buldum. bir iki nick tanıdık geldi, baktım diğer sözlükten çocuklar. üye oldum merhabalaşmaya başladım sözlükle. bu da benim naçizane geliş hikayemdir. eğer bu hikayeyle ilgilenen, film çekmek isteyen yapımcılar çıkarsa, benimle merhaba diyerek iletişime geçebilirler. ve son olarak;

    yazdığı okunmayan yazar utansın.
  19. görsel
    pan
    #6283 | 29/12/2012 11:24
  20. 11
    sevgilimin çağrısı.
  21. görsel
    zekiyim
    #6299 | 29/12/2012 12:14
  22. 12
    eski sevgilim önerdi.
  23. görsel
    lucifer in felaketi
    #6315 | 29/12/2012 12:44
  24. 13
    (bkz: kutup sözlük yazarlarının sikiş hikayeleri)
    tamamen serbest çağrışım.
  25. görsel
    robin hood
    #6316 | 29/12/2012 12:47
  26. 14
    grup seks sırasında biri boşalırken bu sözlüğü haykırdı.
  27. görsel
    robin hood
    #6323 | 29/12/2012 13:03
  28. 15
    itü'deki unutulmaz reklamdan gelen yazarlardır. diğer sözlüklerde de hesabımız var da burası bi hoş olmuş arkadaş.
  29. görsel
    robin hood
    #6327 | 29/12/2012 13:06
  30. 16
    daha önceki sözlükte de bulunuyordum zaten bir gün okul dönüşü açmaya çalıştığım sözlüğün kapandığını gördükten sonra şu anki admine sorarak olayların gidişatını anladım.sonra kendileri bir sözlükte neler olmalı muhabbetinden tavsiyelerimi aldıktan sonra açacağı sözlükten bahsetti geç oldu güç oldu geldik takılıyoruz.
    not:isim hafızam berbat olduğu içün *önceki sözlüğün adını hatırlayamadım yardımcı olurlarsa editleyerek utancımı arttırmayı planlıyorum.
    edit:alem sözlük idi eskimo'ya teşekkürler ve hardplayer'a
  31. görsel
    robin hood
    #17795 | 04/02/2013 22:22
  32. 17
    yazarların Aşk, ihtiras, Entrika ve bittabi +18 ögeler içeren hikayeleridir.

    her şey 2012 haziranında başıma gelen lanet bir kaza ile başladı... her ne kadar mayıs ayının ortalarında yunow sayesinde alem sözlük'e yazar sıfatıyla kaydolmuş ve yakın bir arkadaşımı da sözlük bünyesine katmış olsam da entry girmiyordum zira tanım yapmaktan bir haber incici piçin tekiydim ve açıkçası istemiyordum da. o zamanlar sosyaldim, dışarı çıkmamı engelleyen, kırılmış, yamulmuş ayak gibi bir sorunum yoktu. kazadan sonra sürekli olarak kaseyi sermekten başka çarem olmadığından tüm gün sözlükteydim görüştüğüm konuştuğum insanlar da değişmişti haliyle. gerek bu insanlarla zaman geçtikçe kaynaşmış olmam gerek kaçmak istediğim sorunlar sayesinde iyice sözlüğe, filmlere, dizilere adadım kendimi, hayattan soyutladım. asosyal oldum bildiğin. bir insan nasıl asosyal olur diyordum, yaşayarak öğrendim. neyse sıkıldım, daha fazla dramatize etmeden özet geçeyim. daha sonra bu sözlük kapandı ki kapanması beni ve alemcileri çok üzdü eminim. yeri ayrıydı... işte kapandıktan sonra kutup sözlüğün kurulacağının -üstelik tanıdığımız güvendiğimiz arkadaşlarımız tarafından kurulacağının- haberini aldık, hep beraber geri saydık işte buradayız ve umarım ki hep buralarda oluruz.
  33. görsel
    skyrunner
    #17802 | 04/02/2013 23:01
  34. 18
    inci'de hikayeler toplayan, kendi hikayesini yazmaya az buçuk bi rakı kadehi kadar kalmış bir yazardım. okudum, başkalarının hikayelerinde kendimle ilgili şeyler aradım. buldum da. adnan abi'yi, belki de benim şu anda burda oluşumu borçlu olduğum insanı buldum. yazdığı hikayeyi seri f5'lerimle beklerken bir yandan da şu anki cennetime kuracağım cümlelerin provasını yaptım o kadar süre.

    küstük. aslında sokakta görünce yüz çevirme iğrençliğinin olmadığı bir küslüktü bu. saygımız vardı. bacanağım **** bana her türlü desteği sağlamakla beraber, her zaman yanımdaydı. bu teferruatları yazma nedenim de başımdan geçenleri günlüğümden de yardım alarak yarı felsefik, yarı duygulu bir blog'da bi kere daha yazmak. kendi sözlüğümü yazmak belki de.

    adnan abi 'alem sözlük'e gelince ben de onunla birlikte 'hikayenin sonunu görücem ben, inat da bi murattır amk" diyerekten takıldım peşine. bu sefer de alem sözlük'te f5lerime devam ettim. sonda secool denen ateist ibne bana önceden söyledi sonunu. onun ben amk bu arada. bıraktı gitti. bunu görürse ulaşsın bana ibne. ben o durumla beraber artık bu barışma işinin son virajına kadar geldim. virajı şarampole yuvarlanmadan almak kalmıştı sadece. tabi seko'nun tabiriyle vitesi de küçültmem lazımdı. ben artık ayna karşısında ne derim, ne söylerim diye provalarıma devam ederken 26 mayıs'ta amıma koyan radyo ve şarkılardan, 7 haziran istanbul depreminden sonra daraldıkça daralan kalbime bir cennet açmak zamanı gelmişti.

    8 haziran'a kadar aynada yaptığım provalar çok rutin bi şey haline gelmişti. saat sabah 9 gibi orda olmasını beklediğim canımın diğer yanını ben saat 7'den beri orda bekledim. içi içine sığmaz ya insanın bazen. sonradan öğrendiğime göre de sabahki ilk otobüse binmişim. şoförün hali de zaten bunu gösteriyodu. iş akışının ters yönünde o saatte giden her otobüs gibi bomboştu.

    beklediğim gibi, dakikliğini aldığı babasından da tam zamanında geldi önümdeki durağa. hava sabah ayazıydı. benim gibi bazı manyakların yaptığı gibi güneşin vurduğu yerlere gitmek yerine rüzgarın en bol, sert estiği yerde kendime olan cezamı veriyodum. otobüsten inişi ile beni görmesinin aynı saniyede gerçekleştiği bir anda ben zaten deniz rengi gözlerinde boğuldum onun. ayna karşısında yaptığım o kadar prova, hazırladığım süslü bir o kadar da acınacak halime tercüman olan cümleler bir anda aynı denizde beni daha da aşağıya çekmek suretiyle dibe batıyolardı. yanıma kadar geldi kolu ile göğsüne yasladığı kitaplarla. baktı, baktı ve baktı. sadece baktı. ben ise dilimden cümleleri nasıl çıkarabilirim, nasıl sesimi duyurabilirim ona diye kendimi yırtarken o "gel, bu soğukta buralara insan sadece bir şey için gelir. gel de oturalım bi yere" dedi. benim kafamdan o an geçmeyen binlerce fikir onun düşüncelerinin sadece bir kısmını oluşturuyodu.

    yakınlarda bi cafeye gittik. ben o ana kadar hiçbir kelime etmedim ona. sustum sadece. kendime ceza olarak bunu öngörmüştüm belki de ondan ayrı olduğum zamanlar. hep sustum ben. "niye geldiğini biliyorum. inan her an ben de senin düşündüklerini düşünüyorum gitmesek mi, uyuyamıyorum aynı senin gibi. ama ben konuşabiliyorum, sen her zaman olduğu gibi hep susuyorsun. ben hep bir şeylere karar veriyorum sen hep.." derken "ben hep seni seviyorum" diyebildim. gözlerinin içi bir insanın nasıl güler ? bir insan severek, sevilerek nasıl mutlu olur ? sevmek tüm dünyayı siktir edebilmek midir? hayatın nasıl ilerleyeceğini, neler olacağını zerre sikine takmadan nasıl sever, sevilmeye izin verir insan? aşk bu kadar güçlü bişey midir ? ben bu sorularımı onun yanaklarındaki gamzelerine "alın ulan size cevap" diyerek gömerken birden ciddileşti, kayboldu o gamzeler. benim en büyük yıkımlarım zaten o ciddileştiğinde, ortada sorun yaratabilecek bi şey olup olmadığını düşündüğünde olurdu. korktum lan. bildiğin kaybetmekten delicesine korktum. aslında sevilmeden kaybetmek değil de, sonuna kadar sevip kaybetmekten korktum. ben onunla var olabilridim, onunla bir geleceğim olabilirdi. geleceğimi kaybetmekten korktum.

    "sevmek yetmez gitmesek mi, sevdiğin kadar da mutlu edeceksin, bunu yaparken mutlu olmayı hakettiğini karşındaki daha da iyi anlayacak, anlatacaksın" diye bir cümle kurdu. ben ise "sevmek tabi ki yetmez. ama sevgiyle mutlu olmayı beceremezsem bunu beklemem çok saçma olur. bak; bi taraf her zaman daha çok sever. diğer taraf ise sevmeye çalışır, mutlu oldukça da o adamın yanında kalmaya devam eder, sevmeye başlar. taa ki karşısındaki adamdan daha çok sevene kadar. bu sefer adam mutlu olmayı beceremez doğasının en berbat, işe yaramaz gereği olarak. bu yüzden hep erkek çok sever, sevmelidir. içinde zerre mutlu olma isteği varsa beni sevmeye çalışma, benim seni sevmeme izin ver" diye devam ettim. aynı ışıltı gözüne, sabah güneşinin de renkleri saçına yerleşti.

    ve bugüne kadar hep ben çok sevdim, o onu sevmeme izin verdi.

    sonra adnan abi hikayesini bitirince sözlükte kalarak vefa borcumu ödemeye karar verdim. derken alem sözlük bi yerde kapandı, devam edemedi.

    bu sözlüğün admini olan adamın dibi ayk gel hem işini öğren, hem de bu ortamda kalmak istiyosan kal dedi. cazip teklifine tamam amk diyerek bu günlere geldim.
  35. görsel
    gitmesek mi
    #17881 | 05/02/2013 04:34
  36. 19
    haxballda kutup sözlük diye odanın ismini gördüm ve üşenmeden girdim sözlüğe haxball başlığını bulup şifreyi de alıp girdim odaya. baktım ki pek bir sıcakkanlılar konuşkanlar şöyle böyle derken beni de davet ettiler aralarına ve sonrasında da yardımcı oldular işte böyle bir hikaye...
  37. görsel
    mavi
    #17883 | 05/02/2013 05:15
  38. 20
    linus çağırdı geldik.
  39. görsel
    robin hood
    #17891 | 05/02/2013 11:07
  40. 21
    işin gerçeği hiç bir sözlükte tutunamadım. burada kalmaya istekliyim.
  41. görsel
    kedi
    #17956 | 05/02/2013 18:15
  42. 22
    Bi ışık gördüm. Işığın sonunda biri bana "geeel geeel" dedi ben de geldim.


    Yok lan şaka. Yunow reyiz heleceksin ulan dedi ve geldim.
  43. görsel
    robin hood
    #17997 | 05/02/2013 21:40
  44. 23
    ekşi sözlükte vergi mergi ödenmeden reklam yapıldığını gördüm; buraya geldim
  45. görsel
    saftirik
    #20006 | 12/02/2013 20:37
  46. 24
    öyle can sıkıntısı.
  47. 25
    eskimo connected'dan yazdı, gel dedi, ısrar etti. ilk başta istemiyorken ''iyi tamam geliyorum'' moduna girdim. iyi ki gelmişim.
  48. görsel
    robin hood
    #37886 | 26/03/2013 10:14