kutup sözlük

  1. 3053
    45 dakika ortadan kaybolmuş bu sürede 3 defa susamam dinletmistir. 15 dakika olunca şarkı güzel oluyor tabii xd.
  2. 3052
    kısa bir mola. vedaları seviyorum ama sadece sonunda kavuşmak olunca.
    hoşçakal...
  3. 3051
    Biraz dinlendirecek sözlük. Küçük bir ara versin yine yazmaya devam ederiz.
  4. 3050
    kendi gündemi olmayan "sözlük".

    uludağ tam keriz mesela ekşi'den başlık çekmiyor. salak gibi yazarlar kendi istediklerini konuşuyorlar. eğer çok önemli olaylar varsa onlar zaten ortak gündem oluyor.

    ah bi' kafaları çalışsa onlar da ne var ne yok araklardı da. salak olum bu zall.
  5. 3049
    (bkz: kutup sözlüğün iyiden iyiye bitmiş olması)

    -- spoiler için tıkla --



    -- spoiler --
  6. 3048
    Eksi kotamın çoğunu üstteki yazarda doldurduğum için daha fazla eksi verebilme şansımın olmasını istediğim sözlüktür.
    (bkz: sıfırlayın modlar)

    Yeni yazarlar gelmiş, çok sözlüğe giremiyordum ama yazdıklarını görünce "bu sonuca nereden vardın" diye sormak, ya da girdideki boş bıraktığı kısımla ilgili açıklama yaptırmak istediğim çok girdi gördüm. Ama uğraşamadım bilse bu şekilde yazmazdı diye verdim eksilerini.

    Bu yazarların saçmalıkları yüzünden dakikalarım boşa gidiyor, boş duvarı izlesem daha dolu geçer o zamanlar. Ayrıca bilmeyenlerin üzerinde de kötü etki yapıyorlar.
    Gördüğüm her yerde eksileyeceğim galiba.
    Hayır Troll desen o da değil. Komik olmayan troll bile kabulümdü.
  7. 3047
    sözlüğün en iyi yazarı olarak diğerlerine fark attığım için shadow ban yediğim sözlüktür. sabahtan beri giriş yapmaya çalılıyorum.
  8. 3046
    Önüne gelen adamı hiç bir kalite süzgecinden geçirmeden aldığı için her gün daha beter çukur bir yere dönüşmekte. Ben burada geliştirilen nefret söyleminin yirmi de biri dolayısıyla çok sözlük terk ettim. Halâ buradaysam bir zamanlar şule çet ve rabia naz cinayetlerinin sola sabitlenmesi duyarlılığındandır.

    Ekşi'den çalıntı girilerle solu yapay akıtmak da hiç şık değil söylemeliyim.
    Bu girimi silin de benim de çekip gitmek için bahanem olsun.
  9. 3045
    En iyi dönemi 2014-2015'tir. Sözlük ikinci açıldığı dönemde öyle yazarlara sahipti ki çok kişi olmamasına rağmen sürekli yazılıyordu çiziliyordu radyosu oluyordu. Sonra onlar sözlüklerden çekildi ve fightlar döndü ardından sözlükler cazibesini yitirmeye başladı.
  10. 3044
    sözlüğe girip sol tarafa bakınca porno sitesine girdiğimi sanıyorum aq .s
  11. 3043
    bugün gözümde eksilere düşen sözlük.
    içerik akışına ve sözlük altyapısına zarar veriyor diye kişisel hesabına karışmak gibi bir durumu ilk defa yaşıyorum. harbiden rezalettir bu.
    evet entrylerimi de alıp siktir olup gitmeyi planlıyorum.
  12. 3042
    Altı aydan uzun süredir yazarlık yaptığım sözlük keşke yıllarca başka sözlüklerde yazacağıma burda yazsaydım 50 kişi çevrim içi çevrim içi sayısı az tam sevdiğim gibi herkes zeki terbiye sıbırı içinde yazıyor her yazarı tanımak çevrim içi sayısının azlığı ile kolay oluyor.
  13. 3041
    bu sözlük sayesinde diğer sözlüklerin olduğu hakkında bilgi edindim. her sözlük hakkında 1 tanede olsa başlık açılmış. benim bildiğim 3 bilemedin 5 sözlük vardı. şu an anladım ki her önüne gelen sözlük açmış
  14. 3040
    Tamamen alışma sürecini atlattığımı düşündüğüm sözlük. Gayet güzel bir ortamı var ve en güzeli trol bir üyesi yok. Saçma sapan başlıklar yok, ırkçılık yok...
    Bunlar bana göre bir sözlüğü benim için özel kılan şeyler. Ama arada bir kaos çıksa iyi olur.
    • Nerde o eski kaoslar be
    • Kaç kez silik yedin?
    • Yıllardır yazarlık yaparım burda veya başka sözlüklerde hiç bir zaman silik yemedim
  15. 3039
    Bir başlığa günde bir kere yazmakla ilgili kural gelmiş galiba. Olum ben sadece itirafa iki üç kere yazıyorum, sonra sarhoş oluyorum, hoşlanmıyorum bilmem ne. Şimdi ben hoşlandığım her adama yeni başlık mı açayım? Öyle olmaz. Sözlük düzenliliğini bozuyor.

    Bak valla tüm ciddiyetimle söylüyorum, bu uygulama teoride işler, pratikte işlemez. İnsan gün içinde unutup bile iki kere yazabilir bir başlığa

    PS. Yani bunu istemiyorum, başlığı "sözlükte isteneler"den diye taşıdınız. İstenmeyen de bir istenen değil midir?
    • Merhaba ben ayk

      Flood günde 2 defa entry girmek değildir sevgili yaprak. Zaten duyuruda da bu yazmıyor merak etmeyin :)
    • Haa, tamam. Ben giriyorum o zaman
  16. 3038
    şaka maka enteresan bir durumla karşılaştım. birkaç saat önce bir entri yazıyordum ki cümlelerin bir yerinden sonra yazmamaya, daha doğrusu yazmaya devam etttikçe önüme sol frame'deki başlıkları çıkartıp beni engellemeye başladı. epeyce uzunca bir yazıydı. 70 karakterin altı yasak, belli miktarda karakterin de üstü mü yasak?
    • uzun yazıları kimse okumuyor diye sözlük sana kıyak yapmış papim
  17. 3037
    kes lan yavsak yan hesabımdır, silebilirsiniz dediğim için mi, serin sohbette tek kişilik kanal kurup şifrelediğim için mi, profil müziğimden dolayı mı, yarın bir tanesine no context amcı tayfasının admini dediğim için mi, yoksa bokum burhan uktesinden dolayı mı ceza aldığımı bilmediğim sözlük. şimdi modlog sayfasına gidiyorum, sizinle dönünce hesaplaşacağım. şekilsiniz ya!

    edit: olm siz hayırdır lan? login log'a bile bakmadan adamı uçurmuşlar. oha. 1/09/2019 moderasyon rezaleti yeminle.
    www.exkutupsozluk.com/...
  18. 3036
    bozulmuş sözük. tam bir saattir giriş yapmaya çalışıyorum, hala yasaklısınız diyor.
  19. 3035
    gerçek anlamda ''kutup''tur. sözlükte iki taraf var. bir taraf çokça samimi ve herkes herkesi tanıyor ve sürekli yorum ve artılara boğuyorken; öteki taraf kendi halinde, tam bir anonimlik çizgisinde ilerliyor, oy kaygısı taşımıyor ve sadece yazıp çıkıyor. hatta zaman zaman mesajlara cevap bile vermiyor. hımmmmm, ilginç.
    • tarafız kardeşim. couple'larla düşmanız. almıyoruz aramıza gidin mutluluğunuzu yaşayın ötede sözlük couple'ları... the lobster hesabı.
    • Sabah sabah gördüğüm yoruma bak. Ağlayarak okuyorum bu yorumu
  20. 3034
    Yine bir duyuru ile beni güldüren yönetim kadrosuna sahip site. Ulan siz olmasanız biz ne yapardık be allah razı olsun xd.
    • tanımadığın insanlara yine rahatça karaktersiz diyebilirsin mesela.
    • Diyemem 70 karakter sınırına takılıyor xd.
  21. 3033
    Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba. Başka bir sözlük platformunda kafa izni zıkkımı bir türlü bitmediği için sıkıldım ve buraya geleyim dedim.
    Tasarımını çok beğendiğim sözlüktür.
  22. 3032
    49 online yazar ile en kalabalık zamanını yaşayan sözlüktür. eminim önceden daha kalabalık olmuştur, ama ben ilk defa bu kadar çok online görüyorum. aramıza yeni katılan arkadaşlar tekrardan hoş geldiniz.

    t: yarı günlük, yarı vakit öldürmelik olarak kullandığım platformdur.
  23. 3031
    Bize bu kadar mod yeter diyip tekrar mod almış sözlük. Komik. Bacım yanlış anlama seninle bi derdim de yok. Sözlük komik sadece.
    • amelelikten kurtulmuşsun işte. bir sekmede sözlük öteki sekmede panel saatlerini vereceğine mis gibi takılırsın şimdi.
  24. 3030
    üstteki yazarsı varlığın dediğinin aksina gayet seviyeli bir şekilde ilerleyen sözlük. arkadaş, masturbasyona abanmayın lan bu kadar. o da insan, gidin bara oturup bira söyleyin. ne bileyim amk tinder indirin. ankara'da iseniz the soul pub var olgunların sonunda. gelin bira ısmarlarım hem. karan derseniz gösterirler zaten. mekan ortaklarından biriyim.
  25. 3029
    Şöyle sözlük kızı, böyle yavşama bilmem ne alıp gitmiş. Yıkık herifler madem bu kadar dertlisiniz hangi kız ne kadar güzel sıralı tam liste vereyim. Sözlüğü salın artık.
tümünü gör
dizi izle