kayıt

discord

  1. 1
    en işlevsel konuşma programıdır.

    fuck you skype
    fuck you teamspeak
    fuck you tinychat
    fuck you fuck you
  2. 2
    Facebook grupları,Skype ve Teamspeak'in birleşmiş versiyonu gibi olan program.(bkz: Facebook) (bkz: Skype) (bkz: Teamspeak)
  3. 3
    twitch.tv' de mütemadiyen bahsi geçen, belki de reklamı yapılan kanımca skype tarzı bir oluşum. indirip 'aaa kikikiki pezzevenk' diyerek test etmek isterim. umarım aynı havayı veriyordur.
  4. 4
    3 yıl boyunca oyun oynarken skype kullanmış birisi olaraktan, dünyanın en iyi konuşma programıdır. skype'ta olup bunda olmayan tek şey ekran paylaşma özelliğinin olmaması. server'ınıza bot ekleyebiliyorsunuz, şarkı açtırabiliyorsunuz. fantastik program.
  5. 5
    belleği skype gibi sikip atmıyor afedersiniz.
  6. 6
    an itibarıyla gg.
  7. 7
    geri geldi.
  8. 8
    Mükemmel bir uygulama ya. Gerçekten yüklemeden önce ne gerek var diyordum ama gerçekten iyi iş çıkarıyor.
  9. 9
    kullanıp iş bittikten sonra mikrofonu kapatmayı unutmamak gereken uygulama.
    • onu da sevmiyorum pratik olmuyo...

      daha ben hiç unutmadım işalla unutmam :D
    • :D
      bilgisayar ortalık yerde değil de, ne olsa da insan çekiniyo işte :D
  10. 10
    gercekten guzel program. ozellikle cok kullandIgIm mobil versiyonundan memnunum. webden kullanma olanagI varken pc'ye programI yukleme luzumuysa hic duymadIm
    frequently asked questions kIsmInda anime karakterlerinin iconlarInI goruyorum bazen o da gonlumu cezbediyor.

    lakin herkesin anladIgI sebepten oturu uyeligimi silmek zorunda kaldIm. serverimi silmeyi becerdikten sonra kolay oldu,oh ne kadar kolay derken...mailime bakmamla uyeligimin sadece deaktive edildigini,14 gun sonra sileceklerini ve silinsin istemiyorsam bu sure icinde oturum acmam gerektigini ogrenmem bir oldu. normalde boyle durumlarda dur bakim silinmis mi diye hesabImla giris yaparIm. iyi ki yapmamIsIm

    velhasIl bu son olayla beni kaybeden mesajlasma programIdIr.
  11. 11
    kutup sözlük cs go lobisi'nin aktif olduğu dönemde lobinin iletişim ağıydı.
    Kullanışlı bir program.
  12. 12
    paso güncelleme yapan sesli konuşma uygulaması.

    uyuz oluyorum.
  13. 13
    Lan o kadar çok güncelleme yaptı ki yeter la..

    Biz seni yalın halinle sevdik.
  14. 14
    kutup sözlük cs go lobisi'nde oynamak isteyen arkadaşlarımızın kurmasını rica edeceğim program. her zaman onu kullanmıyoruz ama kullanmamız gereken durumlarda beklemeyiz.
  15. 15
    cs'cilerin oldukça işine yarayan konuşma programı.
    (bkz: kutup sözlük cs go lobisi)
  16. 16
    yeniden geri donecegim chat seysi (ben chat amaclI kullanIyorum zira)

    sensiz bu hayatIn heyecanI meyecanI yok.
  17. 17
    son derece mükemmel bir uygulamadır kendisi.

    illa oyun için kullanacaksınız diye bir kaide yok.
  18. 18
    telefonda da web surumunu artIk kullanabiliyomusuz, yani app indirmeye gerek yok. muhtesem bir sey bu. tekrardan uye oldum. bulalIm bakalIm serverlarImIzI.
    • o sorunu ben nerdeyse her platformda yasadIm zaten, sorun yok .d
  19. 19
    Gamerların çölde vahası
  20. 20
    Böyle şeyler çıktı yiğitlik bozuldu.

    Toplantı diyorlar ben de bir şey sanıyorum gecenin onunda toplantı yapmak hep bu discord yüzünden.
    • Hiç sorma hiçç:/
  21. 21
    iş paylaşımı yaptığım ortağımla ihtiyaç duyduğumuzda toplantı yapabildiğimiz konuşma platformu. ekran paylaşma özelliği çok işe yarıyor.
  22. 22
    bakın başlığını da açtım iplenmedi,artık buraya yazıyorum n'olur biri iplesin.
    şu kutup sözlüğe de bir discord açalım sayın moderasyon.
    bakın söz ilk üyesi bizzat ben olacam.
    lütfen açın.

    vraklarımla,
    -kermitinamcaoğlu
    • Ahahah,lütfen açın ben izleyici olarak uzaktan bakıcam.Patlamış mısırım hazır.

      Spoiler alert: eskiler skype kullanıyor bu arada.
  23. 23
    Ses ve metin kanallarında benimle çılgınlar gibi.....ahajskdkakfkdkamdkfjs
    Neyse hayal kurdurmayalım şimdi.
    Biraz sohbetin zararı olmaz arkadaşlar, bekliyoruz.
    discord.gg/...
    • Nasıl kullanılıyor bu yahu
  24. 24
    güzel program. İndirdiğimden beri keyfimi antidepresanlardan daha çok yerine getirdi.

    gelin bu arada :') discord.gg/...
  25. 25
    telefonumdan sileli beri o kadar da bakamadIgIm uygulama. pc'de olsa da unutuyorum ordayken de. aslInda gamerlar icin tasarlansa da hepimiz bagrImIza bastIk.