paranın satın alamayacağı şeyler

  1. 1
    kredi kartı ile alamayacağınız şeylerdir. geri kalan her şey için master card yetebilir ama bunlar için etkisizdir. çok istisnai şeyleridir aynı zamanda.
    en tartışılmazı zaman'dır bana göre. zenginlerin çoğu moruk olduğu için çok da iç rahatlacıdır bu durum.
  2. 2
    Kendisi.
  3. 3
    kimilerinin onur ve kişiliklerini para ile satın almak mümkün değildir. yazık ki az bulunur böyleleri.
  4. 4
    Yoktur. Dini imanı para olmuş bu dünyanın.
  5. 5
    (bkz: adamlık )
  6. 6
    (bkz: erdem)
  7. 7
    (bkz: para)
  8. 8
    (bkz: dayılık müessesesi)
  9. 9
    (bkz: saadet)*
  10. 10
    (bkz: sokak kedisi)
  11. 11
    yoktur.
  12. 12
    (bkz: Aile)
  13. 13
    yoktur..
  14. 14
    Adamına göre değişse de bence sevgidir. Kimk insan vardır önüne paraları saç, vazgeçmez dürüstlüğünden. Kimisi de vardır, 2 kuruşa talim. Yaa, işte böyle.
  15. 15
    (bkz: bir dinozor)
  16. 16
    (bkz: sevgi)
  17. 17
    (bkz: kanatlı beyaz Ejderha)

    Özellikle kanatlı olanları.
  18. 18
    (bkz: big boy)
  19. 19
    (bkz: fakir ama onurlu bir genç)
  20. 20
    (bkz: büyük penis)
  21. 21
    (bkz: kavuniçi kadar mutluluk)
  22. 22
    (bkz: Anka kuşu)

    Tamam ütopyayı siktir edin para size yeri gelir aileyi, yeri gelir sevgiyi, yeri gelir saygıyı satın alabilir. Ancak var olan öz benliğiniz ne ise odur. Para bunu değiştirmez aksine gerçek öz benliğinizin belirmesine yol açar yani satın alamayacağınız tek şey gerçek karakterinizdir.
  23. 23
    (bkz: dinozor)
  24. 24
    (bkz: güven)

    belki bi miktar öz güven satın alabilir. ancak o da temelsiz olur.
  25. 25
    yabancı bir ülkedeyken baklava alamazsınız gençler, yani alabilirsiniz de o baklava o baklava olmaz.
tümünü gör
dizi izle