ayı

  1. 1
    güçlü bir hayvan.
  2. görsel
    adnan abi
    #34487 | 18/03/2013 04:37
  3. 2
    barış manço'nun hoş klipli bir şarkısının adı.
  4. görsel
    çükübikin annesi
    #45592 | 13/04/2013 14:56
  5. 3
    asil duyguların hayvanıdır.
  6. görsel
    hönk
    #68687 | 06/06/2013 20:17
  7. 4
    yavrusunu severken öldürebilen bir canlı türü...

    (bkz: ayı yavrusunu severken öldürürmüş)
  8. görsel
    doctor
    #68688 | 06/06/2013 20:19
  9. 5
    bir yerlerde bağırmayı çok sever.
  10. görsel
    memati
    #68690 | 06/06/2013 20:23
  11. 6
    kış uykusuna yatar, ara sıra yemek için uyanır.
  12. görsel
    berlin
    #185452 | 06/07/2014 18:02
  13. 7
    gavurlar bunu cesaretle özdeşleştiriyorlar. emme nedendir bilemiyorum.
  14. görsel
    batrak
    #185455 | 06/07/2014 18:05
  15. 8
    (bkz: bear grylls)
  16. görsel
    ikinci nesil
    #185458 | 06/07/2014 18:05
  17. 9
    her kızın bir şekilde sahip olduğu pelüş oyuncaktır.
  18. görsel
    berlin
    #396341 | 17/02/2015 14:06
  19. 10
    armudun en iyisini bir tek o yer bir eli yağda bir eli balda olan hayvacağız.
  20. görsel
    paranoyak deli
    #501229 | 24/08/2015 20:35
  21. 11
    pbs.twimg.com/...
  22. görsel
    yunowimnogood
    #638617 | 28/01/2016 16:56
  23. 12
    (bkz: bertunum)
  24. görsel
    bertunum
    #638620 | 28/01/2016 16:59
  25. 13
    Sözlüğün ~%70 ini oluşturan tür.

    Geri kalanı da penguen zaten.
  26. görsel
    Quidam
    #638643 | 28/01/2016 17:09
  27. 14
    (bkz: ayı yogi)
  28. 15
    Bazen ayı olmak istersin .p
  29. görsel
    darklordum
    #842974 | 23/05/2016 20:44
  30. 16
    kuyruğu olmayan hepçil memeli canlı.

    neden kuyruğu olmadığıyla ilgili ilkokuldaki sınıf öğretmenimiz şöyle bir hikaye anlatmıştı:
    dünya soğukken ve sular buzla kaplıyken aç kalan bir ayı buz tabakasını kırmış ve kuyruğunu olta gibi kullanarak suya sokmuş. bekle bekle balık gelmemiş tabi ama soğuk nedeniyle su yavaş yavaş dondukça kuyruğu da donmuş ve buzun içinde sıkışmış ve kopmuş.

    evet ne kadar güzel hikaye değil mi.*
    hikayenin anlatıldığı sınıf: ilkokul 1
  31. görsel
    kutup
    #1029195 | 10/12/2016 15:42
  32. 17
    ayılar da dans eder.

    www.youtube.com/...

    (bkz: kool & the gang)

  33. görsel
    Zeke
    #1136757 | 10/05/2017 23:53
  34. 18
    (bkz: volkan demirel)
  35. görsel
    metamfetamin
    #1136766 | 10/05/2017 23:57
  36. 19
    Kadıköy barlar sokağı'nda bir bar.

    Geçtiğimiz yıl bir şubesi daha açıldı. İkinci şube kadıköy rıhtım'da. Ama ikinci şubenin pek bar havası yok. Pavyon desen, o da değil. Saçma sapan çok yüksek sesli müzik çalınan, fiyatları aşşırı kazık bir mekan bu ikincisi.

    İlki hakkında ise yorum yapabilecek kadar bilgim yok.
  37. görsel
  38. 20
    www.youtube.com/...
  39. görsel
    kutup
    #1175260 | 01/07/2017 20:13
  40. 21
    en çekindiğim hayvan. net. yılan, timsah falan hikaye usta. neden mi?

    şimdi, üç yanı denizlerle dört yanı şerle çevrili güzel ülkemde zehirli yılan sayısı çok değildir. elbette var. ama yani güneydoğu bölgesi yoğunlukta bildiğim kadarıyla. orada da bulunmadığıma göre çok da risk addetmiyor benim için. e öyle piton, anakonda gibi büyük yılanlar da yok bizde...

    timsah.., çok şükür en yakın timsah yüzlerce hatta binlerce km uzaktadır. nil nehrini en yakın olarak kabul ediyorum. bunu da geç.

    büyük kedilere gelince; aslan, kaplan, leopar, jaguar.., bizde yok. vaşak desen zaten nadir görülür. insana da bulaşmaz diye düşünüyorum.

    kurt, çakal.., bir nebze risk teşkil eder. o da pek şehre inmez. genelde doğuda, kışın sert geçtiği demlerde açlıktan köye iniyorlar. ya da sürüye dalıyorlar bazen. o esnada çobanlar falan sıkıntı yaşayabiliyor.

    yaban domuzu.., bu da kurt gibi. korktuğu için saldırabilir. avcı değiliz. domuzla işimiz yok.

    ama ayı... öyle bir şey ki.., her yerde bu hayvan. kutupta, ormanda, dağda, stepte... türkiye'de de bolca var. kastamonu bizzat ayıyla özdeşlemiş mesela...xd.

    ayının özelliklerine gelirsek, yetişkin bir ayı at kadar hızlı koşabilir. boyutunu zaten söylemiyorum bile. pençesi ağzı falan... ya rabbi...düşmanıma bile rast gelsin istemem. artı çok da zeki bu meret. ne videolar gördüm.., bazı insanlardan zekidir, net.

    velhasıl bir ayıyla karşı karşıya geldiğinizde, allah yardımcınız olsun dostlar. ve o an, "oduncu haklıymış lan!" deme fırsatınız olur inşallah...
  41. görsel
    zapel kaytuda
    #1263296 | 22/11/2017 22:16 
  42. 22
    zeki bir hayvandır bizzat yaşadığım olayı anlatıyorum.
    bundan 5-6 yıl öncesiydi. arı kovanlarından tam bal sağım zamanındayız. birkaç gün daha bekletip sonra kovanlardan bal sağımını yapacağız. bu sırada kovanlar bal dolu olduğu için etrafa inanılmaz bir koku yayıyor ve ayıları kendine doğru çekiyor.
    bizlerde geceleri nöbet tutuyoruz ki ayı gelip kovanları yemesin. yine bir nöbet gecesi saat sabaha yaklaşınca ben yatmaya gittim amcam ise sabah namazını kılmak için çatıdan kısa süreliğine indi. döndüğünde ise beklenen olmuştu. ayı, arı kovanlarından 3-4 tanesini parçalamıştı.
    meğer biz onu gözetlediğimizi düşünürken asıl o bizi gözetliyormuş.
  43. görsel
    oroblarm
    #1263303 | 22/11/2017 22:25
    • hocam bi haberde görmüştüm. arıcılık yapan bir abimiz, ayıdan yılmış, artık onun için sırf bir kovanı dışarıda bırakıyormuş... ama tabi ayı bu, o kovanları korumak için beton attığı yerin altını oyup yine peteklere dadanmış.

    • öyle çok değişik olaylar var. bir hayvan bunu nasıl düşünür diye düşündürüyor. :D

tümünü gör