ismail köybaşı

  1. 62
    zıplayan solbek.

    www.youtube.com/...

    2.28'den itibaren.
  2. görsel
    sallan yuvarlan
    #1261812 | 20/11/2017 03:08
  3. 61
    beşiktaş'a attığımız çalımlardan yalnızca biri. bir diğeri için (bkz: jeremain lens)
  4. görsel
    zapel kaytuda
    #1261598 | 19/11/2017 22:13
  5. 60
    beck adlı peroksit müptelasından bin kez daha iyi bir bek oyuncusudur.

    beşiktaşlılar bu gibi gerçekleri duymak istemiyorlar. caner mq, göken mq, lens mq derken kendilerinden gideni tartmıyorlar ve konya aniden saplıyor hahahahahahahaha...
  6. 59
    ulan nereden nereye. kadere bak. bir yanda hasan ali kaldırım, diğer yanda onun ikamesi ismail köybaşı. puuuh amk...
  7. görsel
    zapel kaytuda
    #1207657 | 07/08/2017 17:56
  8. 58
    yok hırsımı alamadım, ben senin vizyonsuzluğunu sikeyim. amk 2 küsür milyon euro'yu kulübeye çökmek ve düz koşu yapmak için alıyorsun.
    • doğru olan entry bu işte. bir üsttekini okudum kanım dondu amk. neredeyse hak'ı kes ismaili oynat diyeceksin sandım :((

    • yok moruk uyuz olduğum şey bu tavır. hak sikko da bunun da oynamaya niyeti yok.

    • moruq hak sikko bu daha da sikko. ne çalışsın ne çabalasın siktir olsun gitsin en hayırlısı.

    • valla amk şu ülkede sol bek olmak varmış. amk sol bek ol top oynamasanda 8 milyon tl garanti. :(

    • yether artık ya yetherrr

  9. 57
    basın ve taraftar sabah akşam hasan ali'ye giydiriyor ben de kızıyorum orta kalitesinin olmamasından ötürü.,

    iyi de kardeşim sen 2 senedir hasan ali'yi geçemiyorsan ne sikime bu takımdasın. amk hep mi hocalar kabahatli ? vitor tercih etmedi, hadi o kısa kaldı. sonra dick geldi, o da sana tutturmadı şeyi, formayı. ee aykut kocaman da tercih etmiyorsa biraz düşünecek insan.

    kulübede oturmak için mi geldin takıma sen kardeşim. gerçi oynadığın maçlarda da çok korkuttun bizi, ya kırmızı kart gördün ya da penaltı yaptırdın.
  10. 56
    beşiktaşlıların sövdüğü kadar varmış. hatta çok daha fazlası. bu nasıl futbolcu olmuş. ulan ne yetenekler var yüzlerine bakılmıyor, bunun torpili nereden amk ?
    • hacı bu iskendurun karaağaçlıymış. zenginmiş ailesi. öyle diyorlar.

    • bilemiyorum kim arkasından destekliyorsa bu çapsız milyon eurolar kazanyor

  11. 55
    "Hasan Ali ile birlikte iyi bir rekabet içerisindeyiz. Bu rekabetten Fenerbahçe karlı çıkacaktır." açıklamasında bulunan futbolcu.

    ne yazık ki sol beke bak... çiğ et mi yedin reis bu nasıl açıklama böyle? ulan ağlayacağım. roberto carlos-andre santos ikilisinden hasan ali-ismail'e düştük ya. vay arkadaş...
  12. görsel
    zapel kaytuda
    #1192690 | 18/07/2017 00:33
  13. 54
    (bkz: please go to hatayspor)
  14. 53
    (bkz: come to hatayspor)
  15. görsel
    PUTUK
    #1184690 | 10/07/2017 02:18
  16. 52
    şut çekmemesi için beşiktaşlı bir arkadaşımın tavsiyesi.

    www.youtube.com/...

  17. görsel
    faun
    #1093506 | 26/02/2017 23:16
  18. 51
    düzenli olarak türkiye kupasında kırmızı kart gören sonra cezasını lig maçında tamamlayıp türkiye kupasında tekrar forma giyen adam gibi adam.
  19. görsel
    primus inter pares
    #1072296 | 25/01/2017 18:37
  20. 50
    hasan ali kaldırım'ı özletmiştir. seviyeyi siz düşünün.
  21. görsel
    primus inter pares
    #1070345 | 22/01/2017 18:51
  22. 49
    gol/süre bazında şu an forvet oyuncularından daha önce sanırım. adam 3-5 maçta sonradan oyuna girdi, neredeyse hepsinde de gol attı. dünkü hazırlık maçında da çok şık bir gol atmış. daha önce attığı gollerden ölü yaprak vuruşu şu ana kadar yılın gollerinden biri takım adına. bir de moussa'nın manchester rövaşatası var tabi. ama bu ismail süre aldığı kısıtlı dakikalarda bile hücuma bu kadar katkı vermesine rağmen ilk 11'e giremediğine göre antrenmanlarda çok pasif. ben advocaat'ın forma adaletine güveniyorum. adam fiziksel olarak %100 değilsen formayı vermem diyor. net bu konuda. stoch, salih gibi isimler de ilk 11'e giremiyor bu sebepten ötürü.
  23. görsel
    PUTUK
    #1060569 | 12/01/2017 21:53
  24. 48
    Dün golü attığında aq baraja çarpmış yoksa bu adam frikik golümü atabilir dedim. Golü tekrar izleyince ayağa kalktım 1 dakikalık saygı duruşuna geçtim. Affet reis bilemedik.
  25. görsel
    pavon
    #1019734 | 28/11/2016 13:34
  26. 47
    www.instagram.com/...
  27. görsel
    PUTUK
    #1019733 | 28/11/2016 13:30
  28. 46
    van persie bile "türk gareth bale" demiş. gerçi bunu nasıl bir kafayla söylemiş bilmiyorum ama olmuş bu..
  29. görsel
    huysuz adam
    #1019457 | 28/11/2016 00:21
  30. 45
    10 numaradan devşirildiği için frikik yeteneği olması çok doğal.
  31. görsel
    yunowimnogood
    #1019455 | 28/11/2016 00:19
  32. 44
    daha önce oynadığı takımlarla çıktığı 136 lig maçında 2 gol, fenerbahçe formasıyla sahaya çıktığı 2 maçta 2 gol atan adam gibi adam.

    ismail köybaşı ismail köybaşı kartal'a koy başı.
  33. görsel
    PUTUK
    #1019308 | 27/11/2016 22:32
  34. 43
    27 yaşındaki geleceğin büyük yeteneği... bir 10 sene sonra büyük topçu olacaktır.
  35. görsel
    Olly
    #993948 | 25/10/2016 01:16
  36. 42
    takımı ateşleyen tek oyuncu
  37. görsel
    kızıl sakal
    #993944 | 25/10/2016 01:14
  38. 41
    tam bir sığır. gol attı falan da gole giderken volkan şen'i ittirmesini anlamadım. bu adam ne fenerbahçe'de ne de beşiktaş'ta oynayamaz. ama oynadı, oynuyor.
  39. 40
    Dünyanın en iyi beki. fm diliyle attacking full back.
  40. görsel
    robin hood
    #969923 | 19/09/2016 22:24 
  41. 39
    fenerbahçe başkanı aziz yıldırım'ın şampiyon beşiktaş kadrosundan çekip aldığı ofansif sol bek.

    bugün çıktı, golünü attı. beşiktaş camiası'nın elinden kaçırdığı için bin pişman olduğuna inanıyorum.

    hayırlısı...
  42. görsel
    Olly
    #969920 | 19/09/2016 22:24
  43. 38
    kendisini izlerken ciddi ciddi anlamsız bir gülme geliyor, aynısı sabri'yi izlerken de oluyor enteresan..
  44. görsel
    yeak yea
    #960460 | 06/09/2016 13:38
tümünü gör